Nuffnang Ads

June 29, 2014

terlebih tidur ..


 assalamualaikum..

macam biase. rajinnnn sangat nak hupdate blog time cenggini
 nape lahai. selagi tak hupdate selagi tu tak aman rasenye. ceewah over sangat tau.
ade gap 5 hari macam gap 5 minggu. malasnye tu macam subject senang padahal susah kot. dalam
banyak banyak subjek rasenye tamadun islam dan tamadan asia (TITAS) paling ok.
walaupun banyak fakta tapi still boleh fikir logik. padahal rase senang sebab bahase melayu. haha.
cube kalau english, pressure la gamaknye. huhu. tapiiiii tu pun bagi aku susah. ye
jangan sangka mudah sangat ye. walaupun target boleh score tapi kalau tak study still susah subject ni.

actually sepanjang aku belajar kat uitm ni, rasenye mase
memang tak pernah cukup. setiap hari padat dengan macam macam benda.
penat berulang dengan bus tambah lagi cuace sekarang panas gile gile buatkan cepat sangat
dehydrated.  so setiap mase lapang yang ade memang gune untuk tidur. kalau tak jadik zombi la aku.
tu pun kalau kelas habis awal gi layan diri keluar makan kat luar. tu pun setakat seksyen 7 je.
ok la dari terkurung je kan. nak jauh jauh transport takde. kalau yang jenis rajin tu tak
jadik problem kot semua ni. tapi bagi orang cam aku ni, memang stress. ke aku sorang je? ye
aku kadang kadang give up dengan ape yang aku buat sekarang ni. tapi demi mak abah aku teruskan
jugak. dah namenye belajar meang la susah ye dak??
positif nabila. positif. ubat hati.

semalam paper titas. malam tu baru nak study. gile. walaupun 6 topic
je tapi fakta. tu pun nasib baik. nape nasib baik? nasib baik sebelum ni ade sikit
kesedaran nak buat note. dapat la cover utk 3 topik. malam tu buat lagi note utk topik last sebab
paling senang. hahaha. lagi 2 topik terbiar sebab banyak sangat. tak kose i. aku study same same dengan
lia. konon konon nak try jawab past year question tapi hampeh. susah ler pulak. walaupun
dah study. soalan yang jawapannye takde dalam buku. keje nak kene search google je
baik la kitorg tidur. hoho. set alarm konon nak bangun awal study lagi. sikitpun aku tak sedar. bile lia
kejut aku pegang buku and tidur balik. bagus sangat kan. sedar pagi tu sibuk nak
bersiap. time tu la baru nak bace semula note note yang ade. gelabah weiii. rase tak confident
lansung. and yes. soalan subjektif smooth je jawab. tapi objektif?? waaa tah pape yang
aku jawab. 2 topik yang takde dalam note tu la yang paling banyak keluar.
tawakkal jela kan. insyaAllah boleh. doakan tau. amin.




disebabkan semalam tu tak cukup tidur, balik je bilik terus tidur
tak ingat dunia. pukul berape baru bangun mandi terus gi terawih. malam tu pun still tidur
awal. ape nak jadi la ni. so target hari ni nak siapkan keje. nampak tak tengah final pun still ade keje
nak kene buat. huuuuuu. tidur dah terlebih sepatutnye dah takde masalah ngantuk. tapiiii bile
dah tak ngantuk tengok la ape aku buat. sibuk dengan blog pulak..
adooooiiiiiii


ok bye.


Thanks for reading =)

No comments: