Nuffnang Ads

June 19, 2014

final dah dekat ..


assalamualaikum..

minggu depan dah start final exam. kali ni takde study week memandangkan
uitm sangat kaya dengan cuti. huuu. no i means sebelum sebelum ni dah cuti, thats why la cuti
study week dah takde. takut, tak yakin semua ade. final minggu depan ni tapi
assignment, presentation, dokumentary, report bagai berlambak lambak. lecturer pun time time ni la
nak bagi kejenye pun. takde can ok nak study awal. macam lah aku study awal awal kan.
puiii la hahahah. tapi sebab aku sedar belajar sekarang susah gile sebab aku tak pandai so aku dah start
sikit sikit buat note sendiri time ade test or quiz. tu pun still tak dapat nak catch up semua.
tapi macam biase la, time busy macam ni aku memang rajin nak update blog. nabila kan.... huuuuuu
macam tak bape nak insaf je lagi kan..

hati tak keruan. hati tak tetap. tu yang aku rasa sekarang.
tak tau nak explain. kadang kadang sampai nangis bile fikir semua ni. nak sedapkan hati
aku just fikir, kalau kita buat untuk orang yang kita sayang, yang dah banyak berkorban untuk kita,
mesti kita boleh buat kan? so nak taknak, lupakan masalah yang ada, go on.
just follow the flow.

minggu ni rase memang macam orang gile. time orang berjage aku tidur,
time orang lain tidur baru aku berjage. makan tak tentu, tidur lagi lah. sebab tu asyik pening je
sekarang. kurang tidur, kurang makan. eh tapi tetap gemuk. huhuk.

semalam habis kelas diorang ajak keluar makan. bukan makan best pun.
just nak keluar dari kolej and makan makanan lain selain yang ade jual kat sini. dah bosan
dah muak pun. tiap kali fikir nak makan ape, terus takde selera sebab makanan same
je. hmmmm so semalam makan la. makan macam family. aku suke macam ni. order macam macam
and share. makan kenyang, jimat pun jimat.



gambar semalam. gambar kelas. aku haruslah depan kan. muehehehe




tak plan pakai sama. semalam presentation satu group pun pakai pink. lelaki pakai hitam merah.
so tema sangat kan?? hihihi.



sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar.
sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan.
sahabat sejati mejadi pendorong impian.
sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.

p/s :
macam mengarut je ape tulis ni kan. ok lah nak sambung mengadap project paper yang
tak siap siap lagi. ok bye.






Thanks for reading =)

No comments: