Nuffnang Ads

June 29, 2014

kene bahan. sweet girl or bad girl ??



ari jumaat lepas aku update moment. sebab time tu aku bersiap nak tidur dah
so sambil dengar lagu. tibe tibe dengar la satu lagu ni. bagi aku best la. aku kan suke menghayati
maksud lagu. so aku pun update kat moment. sekali hamek ko. kene bahan habis
dengan dak dak ni. haha.




esoknye pun bile borak borak duk keluar ayat tanya bulan bintang.
perli aku la tu. rupenye diorang tak tau pun tu lagu. tak pasal pasal kan. taknak dah aku
update moment cenggini. yang jadik motif bahan sebab katenye aku ni muke takde perasaan.
waaaa. ok fine sebenarnye dah banyak kali dengar ayat tu. tapi sampai sekarang aku
tak setuju. sekarang cakap aku sweet la, romantik la. puiiii. hoho.




sekalinye semalam aku sakit hati and saje aku update moment sebab nak
kasi orang tu tau. dah kate aku ganas pulak. tapi betul jugak. nampak jahatnye kat situ.
hahaha dulik la. biar die bace. kalau terase, nasib la kan.



actually, habis je paper semalam hati aku terbakar. sakit hati. aku ni bukan jenis yang
mudah terkesan dengan kata orang. selagi tak kena kat diri sendiri,
yes aku akan ok ok aje. sebab bagi aku kalau tak buat hal dengan aku, aku fikir positif aje even
kadang negatif jugak. yup because im negative thinker. tapi alhamdulillah
sejak masuk sini aku jadik makin positif walaupun tak banyak mane. walau kau buat hal kat
orang lain, tapi dengan aku ok, yes aku akan cube untuk ok. sebab bagi aku kite tak faham masalah
orang kan walaupun kadang annoying tengok perangai tu. tapi macam aku
cakaplah, selagi ok dengan aku, aku diamkan aje. cume tak nafikan lastnye aku jadik
masak dengan semua tu. yela aku pun bukan baik so buat ape aku pun sibuk nak carik masalah.

tapi lastnye semalam aku dah rase annoying sangat. menyampah. seriosly aku
tak suke rase tu. sebab aku akan mule nak membalas ape kau buat.
aku bukan budak baik. aku tak pernah cakap aku baik. aku tau banyak kekurangan
aku. thats why aku malas nak masuk campur hal orang sebab aku pun tak baik. faham?? tapi bile kau
dah 'usik' aku lame sangat, aku pun ade hati. terbakar la beb. lepastu nak buat baik dengan
aku, annoying sangat. hope la lepas ni perasaan tu hilang. takde depan mate, so senang sikit kot nak
lupe kan. cume aku harap lepas ni kau tak gunekan aku untuk kepentingan kau. kalau tak,
carik pasal dengan aku la tu. tengok la nanti kalau aku ngamuk cane. kawan
kawan aku semua tau aku jenis panas baran. so watch out!

waaa kan dah merepek. nak cite pasal lain padahalnye. tapi dah malas dah.
ok by.

p/s : nampak aku sweet ke jahat?? huhu.



Thanks for reading =)

No comments: