Nuffnang Ads

June 24, 2013

TERingat ...

assalamualaikum...

dengan selambenye aku duk hupdate blog time keje..
huhu saje sambil sambil tunggu time lunch.. nampak tak aku takde keje walaupun
hari masih pagi ? baik aku buat buat busy dari aku menguap sebab
ngantuk.. ye dak?? hehehe

sebenarnye.... sebenarnye... hurm banyak benda ada dalam
fikiran aku.. seriusly serabut tapi nasibla keje aku pun memang tak banyak.. kalau
banyak ade jugak la 250% kemungkinan aku jadik mereng.. T__T

tadi aku bace balik status status facebook yang lame. tibe tibe
rase sakit hati pulak bace status lame kau. bukan main mesra lagi. maybe sebab aku
tau kau pernah buat hal dulu. maybe sebab aku tau ade perkara yang kau sembunyikan dari aku..
maybe sebab dulu kebenaran depan mata. and maybe sebab aku tak pernah.........


LUPA !





Thanks for reading =)

No comments: