Nuffnang Ads

June 28, 2013

saje saje ..


boring. ade keje tapi fikiran aku tak dapat nak fokus betul
betul pada keje tu. takpelah esok pun boleh buat lagi. esok hanya aku berdua dengan
sorang lagi akak ni keje. yang lain semua cuti.
hooyeah!!

tapi hati aku tak tenang. dah lame aku tak rase semua ni.
sakit. tapi nape aku rase macam ditipu? dipermainkan? maybe not tapi hurmmm rase
tu tetap ade walau aku pujuk hati aku sendiri. maybe kau menyesal cerita semua ni kat aku.
anyway thanks jujur. aku akan cube untuk terima hakikat ni.

sejujurnya aku yakin aku boleh hadapi semua ni.
tapi bukan sekarang. aku mintak semuanya seperti biase walaupun situasi
kite berbeza sebab aku nak kite slow slow accept semua ni. tak sangka secepat ni. cepat sangat.
baru 2, 3 hari kot. takpelah aku harap kau tak rase ape yang aku rase. tu je. serius
sebab aku kenal kau. boleh jadik down kalau tak boleh handle. aku sekarang pun tengah stabilkan
diri lagi. even tadi cakap pasal ni mata bergenang. gile ape tengah keje ni. mau
jadik bahan dengan diorang semua. takmau takmau. maaf aku emo padahal kite dah janji taknak
ungkit lagi. cume yelah waktu aku cakap macam tu aku betul betul tak sangka secepat
ni kau buat semua ni. harap kau tak serik jujur dengan aku. walaupun benda benda lepas aku rase
ade yang tersembunyi lagi. its ok. mase je yang boleh tolong aku sekarang. cuma harap
kau doakan aku jadik kuat. boleh kan???




p/s :
keadaan aku tak same macam korang yang pernah kenal dengan die.





Thanks for reading =)

2 comments:

Anonymous said...

Janganlah sedih2..be strong ok :)

Nabila Shamsudin said...

:)