Nuffnang Ads

July 6, 2011

patot ke tak patot..??

assalamualaikum...

baru bangon tido... still rase tak sedap badan..
erm time camni, jangan la nak buat hal... aku banyak ag benda yg nak diuruskan..
baru semalam aku hepi da ade kat rumah, hari ni aku da start kene bebel... erm aku tak kisah
kalau mmg salah aku tapi....... aku kisah bile aku kene bising sebab org lain..!!

serius jadik nyampah giler... terfikir camne
aku nak duduk lame2 nanti..?? fuhhh sabar jela kot.. mintak2 aku tetap bersabar
and tak melawan.. aminnnn

aku terfikir.. aku nak teruskan ape yg aku mmg nak
buat lame dulu.. tapi dulu aku batalkan sebab aku rase aku ag hepi kat sane..
walaupun minat aku da lame hilang.. T__T tapi sekarang aku rase minat tu makin lame makin
hilang.. agpn 'die' pun tak kisah.. ermmm... dari hati aku makin takde kat sane, baik
aku teruskan je ye dak..?? tapi aku tak nak tinggalkan.......... die.. ermmm...
ade die kisah..?? entahlah......



susah kalau ego sangat ni.. kite mungkin bangga
bile ego tu da menguasai diri.. tapi kite tak sedar sebab ego la kite mungkin hilang
ape yg kite sayang... bile da hilang baru kite nak nyesal... tapi tu pun
kalau sayang la kan... ermmmm

eish kene bebel ag.. fed up la... erm nak keluar... babai...



Thanks for reading =)

No comments: