Nuffnang Ads

July 7, 2011

sayang mak...!!

assalamualaikum....

eish2 tak bangon ag ke..?? aku bangon awal arini...
so tiru macam saye... heee padahal kene kejot sebab nak hantar
kakngah aku naik bus tadi... aku ni kalau da terjage mmg susah la nak tido semule.. nasib
takde org je yg aku nak kacau...

balik jek dari stesen bus tadi, terus aku
duk borak2 ngn mak aku.. banyak cerita yg kitorg share.. waaa time2 nak balik,
mesti selalu rase camni.. time da nak balik shah alam, baru aku rase bestnye duk umah jek.. T__T
tapi petang nanti aku da nak balik da.. eishhhhh

aku sebenarnye jenis yg agak diam kat rumah,
aku ag banyak mendengar dari bercakap.. tapi kalau ngn kakngah aku,
mmg mulot aku jek yg nak bercakap.. hahahaha jarang la nak tengok aku saje2 borak ngn
mak abah aku.. tapi tadi rancak pulak mulot aku.. hehehehe lepas ni
nak selalu la balik rumah.. rinduuuuu.... (=


aku sayang mak aku...!!
even kadang2 aku buat muke bile kene arah macam2..
even kadang2 aku menjawab bile kene bebel..
even kadang2 aku buat tak tau ape yg mak aku cakap...
tapi aku tetap sayang mak aku...!!




Thanks for reading =)

1 comment:

Jay said...

anak yang baik nabila ni ye...bagus mcmtu..heheeh...:)