Nuffnang Ads

May 31, 2011

malu giler. . .!!

assalamualaikum...

bosan giler.. cuace pulak panas sgt2 kn.. eish da
la semua kat rumah ni tido lg.. tinggal aku jek buat2 busy menaip.. hehe.. kalau
kat rumah sewa, awal jek aku bangon.. awal tak awal jugak la.. tapi dlm pukul 8 or 9 confirm aku
da bangon pasang lagu kuat2 kat ruang tamu.. ehehe niat nak mengganggu biar housemate
aku bangon.. wakaka jahat punye olang.. eh tapi housemate aku bukan bangon pun lah.. tak heran
lansung die.. =,= tapi kat rumah, mak aku selalu bising sbb anak dara die nih
tak reti2 nak bangon tido.. heee =)

eii tah macam mane la kat sane (shah alam) tu.. kalau kat rumah pun da nak tengah hari tak
reti2 nak bangon..
(ayat yg selalu mak aku cakap)

aku pun pelik nape jadik camtu.. kalau kat rumah
sewe nih aku la yg mangacau org lain suruh bangon.. tapi umah sendiri, liat giler.. patot la
mak aku tak caye aku boleh bangon awal kat sini.. T___T

eh kan da lari dari tajuk asal.. nak cite pasal lain
sebenarnye.. heee semalam aku makan McD.. aku sekarang gilerkan ayam goreng mcd
yg spicy tu.. tah ape hal tah.. semalam pun aku makan ayam jugak.. tapi ade1 peristiwa yg aku tak
boleh nak lupe.. ehehe.. sumpah aku malu..!!

nak tau ape yg jadik..??


air aku tumpah..!! time tu aku minom milo..
aku kan gile milo.. T__T  da la air tu banyak ag.. time tu baru ag kitorg start makan...
pergh serius aku teros tunduk.. aduyai malu giler.. ngn baju2 sekali kotor.. adehh nasib ade yg
gantikan air aku.. hee thanks awak..!! heee (=

nak dekat 2 jam jugak la kitorg stay kat sane.. lame
kan..?? mane tak nye.. bercerita punye la panjang.. 1 yg aku suke bile die bercerite..
semangat.. hahaha.. banyak cite yg aku tak penah dengar and now aku da tau.. mate da merah2 ngantok
pun still ag degil tak nak balik.. heee last2 malu nak bangon basoh tangan.. baju kotor..
da la ade yg gelakkan time air tu tumpah.. eh die tak gelak.. die senyum.. waaa kalau die gelak, aku
jugak yg malu.. puas cover da tu... eheeee =)

p/s :
sape2 yg keje mcd pliz jgn bg penutop air yg longgar k.. nanti aku malu ag.. T__T




Thanks for reading =)

4 comments:

Jay said...

kesiannya.takpe nt Jay bg besau punya milo.he

Nabila Shamsudin said...

haha ganti cepat...

Jay said...

hahaha..okay..nak beso camne nabila??hahaha...

Nabila Shamsudin said...

paling besar... hehe