Nuffnang Ads

May 15, 2011

bila hati mula berlagu, apa patot aku lakukan...??

assalamualaikum...

selamat petang semua... >_<
heee baru ag buat entry baru tadi kan.. tapi terdengar
lagu yg aku suke sejak beberapa bulan lepas.. so rase cam takde keje so aku pun buat la
entry kat blog nih.. gian kot ati nih nak berbicara.. eiiii hehe...
(nett saya tau awak akn bace ni,, so saya da lakarkan kata2 saya)

==============================================================

Percaya Padaku

Aku tak tahu apa yang ku rasakan
Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat dirimu melihatmu

Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku ‘kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Ku berikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku ‘kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

Saat ku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku ‘tuk selalu menatimu
Untuk katakan ku ingin dirimu

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu

==============================================================




korg mesti da penah dengar kan.. aku pun
tak tau nape sekarang asyik pasang lagu ni jek tiap kali aku on lappy.. mungkin sbb
bagi aku lagu nih menggambarkan ape yg aku rase kot.. erk jiwang..!! adeh maluu.. heee lagu ni
pun aku buat contact ringtone utk didy aku.. sbb tu kalau aku tido die col, aku jarang
sedar.. makin lena wahahaha.. ok enough jgn merepek petang2 camni..

p/s :
aku rindu tapi ati aku sakit...
susahnye bile terlalu menyayangi...T__T



Thanks for reading =)

3 comments:

Jay said...

kepedihan,kesakitan,kerinduan itu lumrah dlm percintaan.andai dh disatukan maka akan lepaslah kesemuanya yg ditanggung dlm kehidupan seharian.:)

Nabila Shamsudin said...

erm betol tu...
heee sori entry agk melalut sikit.. :D

Jay said...

xpe.Jay faham.adakalanya Jay oun jd mat jiwang gak bila jiwa kacau.he.