Nuffnang Ads

May 15, 2011

baru seminggu dah rase nak demam...

assalamualaikum...



what a hot evening... fuhh mandi peloh walaupun
aku ade kat umah jek sepanjang hari ni.. panas sgt2.. bosan duduk rumah tapi
badan sakit2.. so duk jela berkurung.. cume tadi keluar tenangkan hati sekejap sebelom balik
lepas sedar badan aku still weak semacam.. aduhhh...

lame kan aku tak buat entry baru.. busy sgt.. kali
ni tak tipu.. mmg aku busy.. heee rase cam takde life pun ye gak.. nape..?? aku
sekarang keje.. baru seminggu.. walaweh kecoh kan baru keje da busy sgt2.. org lain da keje
berzaman tak kecoh pun cam kau... erkk tapi aku da takde mase utk diri sendiri
pun.. huuu dengar cam pekerja yg gigh kan.. berkhidmat utk negara.. huh hakikatnye setiap hari
merungut sbb penat ngn keje sekarang.. balik2 terois melepek tido depan tv.. da nak
dekat tengah malam baru la bangon mandi.. senonoh punye perangai tapi mmg penat.. kaki sakit setiap
hari.. setiap kali bangon pagi mmg bercita-cita nak ponteng keje.. hahaha tapi
memikirkan aku nak kumpul duit, tabahkan jugak hati.. T__T

sebenarnye banyak yg aku nak cite tapi aku kan
busy.. hehehek cam bagos jek ayat.. aku buat entry pendek la ek.. sekarang pun aku
bukan sihat sgt.. rase cam nk demam da pun.. tension ngn keje sekarang yg mmg bg aku berat.. org
cakap mule2 keje mmg camni.. nanti da biase mesti ok punye.. fuhh tapi nk tunggu sampai aku
da biase tu yg siksa.. takpe sabar ye nabila.

p/s :
sori to my sis.. bukan aku marah tapi tension
da penat2 keje tapi ade jek yg tak kene.. ermm aku cube buat yg terbaik
utk diri aku sendiri..





Thanks for reading =)

2 comments:

Cik Ezy said...

mmg r mule2 keje ssh..
tp lame2 nt ok la..
=)

Nabila Shamsudin said...

hehe nk tgu lame tu siksa la pulak..