Nuffnang Ads

February 7, 2011

betapa aku mencintaimu....

betapa aku mencintaimu
dengan sepenuh hatiku
betapa aku menyayangimu
lebih dari yang kau tahu

ingin ku bahagiakan dirimu
setiap saat bersamaku
seperti janjiku kepadamu
takkan pernah ku ingkari

aku kan selalu ada di dekatmu
aku kan selalu menemani harimu
kau harus tahu
betapa aku mencintaimu

jiwang pulak tibe2 aku pagi nih.. hihihi.. lame rasenye aku xupdate log...
* padahal baru jek minggu lepas.. *
hehehe... mud aku pn still xbape nk stabil ag nih.. ngn mate bgkak bagai nih.. huhuk.. :(

bangon jek tido pagi tadi ( sbnanye xbangon pn..
aku sambong tido balik.. hik3 ) aku rase tenang sgt.. hilang da pe yg buat aku kusot dari
bape hari lepas.. erm sendiri carik penyakit..

~ sendiri buat sendiri tanggong la kn ~

sampai skg aku terfikir ape la punce otak aku nih xbefungsi ngn baik time buat sume tuh..
serius aku takot.. takot hilang die.. pergh down gile aku smlm...  duk berkurung jek dlm bilik xnk kuar2..
kuar pn nk gi toilet jek..  nangis2 tido.. nangis ag tido ag.. hehehe...
haaa tau pun nk nangis.. sape suruh buat kn nabila..
lame da rasenye aku xrase camnih.. ye la aku kan keras ati.. hihi.. tapi smlm mud xok.. msg
sume aku xreply.. not in mud k.. sory la sume.. insyaAllah lps ni pn mmg aku xbls.. hihi

dan2 jek time aku buat entry nih die msg aku.. cam tau2 jek aku
tengah cakap pasal die.. waa rindu2.. gedik kn aku.. heee.. terpulang la nk cakap pape pn..
kalau nk bace, bace la..
xpakse kay.. :) eh da melalut da nih... merepek je banyak... hihi..

erm bilik aku da bau 'wangi'.. sampai aku kene sembur perfume nk hilangkan bau..
kipas pn aku statikkan kt muke aku jek.. waahaha..
mmg best larh.. arinih baru aku leh hilangkan bau tuh semua.. xtahan... nk termuntah da aku nih...
k la laen kali aku cite pasal ape punce berbau bagai nih kay...

p/s :
hope die maafkan aku.. :)



Thanks for reading =)

No comments: