Nuffnang Ads

February 12, 2011

perkara yg girls suke tapi boys xsuke... :)




ape mimpi la aku buat entry pasal nih.. pelik jek kn.. tapi member aku yg suruh.. ciap email ag kt aku.. hehehe.. so aku tunaikan la kay..

kalau tanye pade boys, ramai yg cakap girls nih pelik.. suke sangat buat benda2 yg boys xsuke tapi laen pulak pada girls.. kalau ade boys yg ikot benda2 yg buah hati die suke, mesti jadik bahan gurau jek ngn member2.. mmg kene gelak la.. betol x betol x..?? tapi skg ramai yg da xkisah kot.. sape penah alami..??

letak pic korg berdua kt fon...
girls mmg suke kalau letak gambar kt fon.. xpun frame terus besar2.. kononnye nk bg c buah ati nih ingat jek kat die sepanjang mase.. padahal kalau da mmg sayang, xbuat semua tuh pn xpe kan.. da terbayang da depan mate.. duk teringat jek.. hehehe.. korg terase ke..?? jgn risau, aku ag la trase dlm bab nih.. hahaha.. :)

pakai baju couple
senang cite yg baju same tuh.. saiz jek laen.. kalau girls mmg suke sgt benda2 yg menampakkan yg korg nih mmg sehati sejiwa, spadan, sweet semua lah.. ade boys yg xkisah tapi ade gak yg rimas ngn semua tuh.. myb boys nih takot jatoh saham kot..

hang out ngn member2 gfkalau da namenye hang out, jarang la kite dengar nk hang out kejap2 kan.. mesti makan mase berjam2 gk la.. ag2 kalau hang out ngn mber2.. confirm berjam2 la.. nk borak2, sembang2, cakap2 ag kan.. * bukan same je ke meaning tuh * tapi girls mmg suke kalau bf die teman gi hang out ngn mber2 die nih.. myb sbb nk mber2 diorg tau yg die ade bf kot.. hihi.. pastuh mule la ayat biase.. "eh bf aku ok x..??". . . "bf ak baik kan.." and mcm2 ag la.. malas aku nk cite byk2.. tapi kalau tanye aku, aku pn suke gk bab nih.. hahaha.. tapi bukan sbb nk tunjuk2 kay.. juz best pe kalau couple kite boleh join ngn mber2 skali.. sekaligus tau ngn sape kite kawan kan.. so xtimbul soal jeles or cemburu bute nih kan.. tuh pendapat aku la.. pendapat korg cmne lak..??

teman shopping
yg nih mmg ramai buat kn.. ajak bf teman shopping bile da weekend.. weekdays pn ade gk.. nak tanye pendapat tentang ape yg diorg beli katenyew.. pilih same2, kalau boleh nk beli pn same2.. kalau kat mall tuh mmg berlambak2 jek couple shopping same2 kan.. da xpelik ag da.. skg nih kalau jalan sorg2 pulak yg pelik.. * eh yeke..?? pandai2 jek aku nih.. * tapi kalau aku pulak xminat kot nk bawak couple gi shopping.. aku nih cerewet sikit.. nk carik something mesti nk belek lame2 punye.. aku selalu fikir nanti cian die kene ikot jek aku lame2.. aku xnk org bosan ngn aku.. so bile jadik camtuh, aku jumpe jek ape aku nak teros aku amek gi bayar.. xke rugi kalau ape yg aku amek tuh salah or whateva.. haaa korg nk ganti..?? :p

pakse join activity family
yg nih mmg ramai boys xsuke.. yelah kan mesti la kekok.. ag2 kalau xpenah kenal pun sebelom nih.. janggal kot.. nanti mule la malu2 jek... hahaha.. xsalah kalau nk kenalkan ngn family kan.. biar parents kenal ngn sape anak dara diorg berkawan.. tapi kalau baru ag kenal rasenye xperlu kot.. tah la.. yg nih kene ikot cmne pasangan korg kot.. kalau jenis yg ok, go on jela kan.. :)

simpan sms2 dari c dia
girls mmg suke main sms.. betol x betol x..?? kalau tanye aku mmg aku jawab ye la.. sms yg xpenting pn nk send gk.. cam tanye buat ape la.. aku pun camtuh.. hihik.. :) pastuh suke nak simpan jek sms2 tuh.. selagi boleh save, selagi tuh la nk penohkn sms dlm fon tuh.. kebanyakkannya bile aku tanye mesti jawab sbb penting.. sms2 tuh berkesan kat ati katenyew.. ceewah... ade sape2 yg terkene ke..??

ajak tengok wayang
haa part nih mmg aku pn suke.. tapi aku nasib baik la sbb dpt yg same kepala ngn aku.. hihi.. tapi baru2 nih aku view kt page mane tah, aku pn da xingat.. kt situ ade cakap yg ramai boys xsuke pn nk gi tengok wayang nih.. hah betol ke..?? selalu kalau aku gi ramai jek aku tengok.. xkan semua terpakse sbb nak layan gf jek kot kn.. ermm mcm2 la pe'el korg nih.. tapi girls mmg la suke kalau bf diorg join skali kan... aku rase girls mmg suke la kalau couple diorg join pape yg diorg buat... * aku skali la tuh.. heee *

feel lagu2 jiwang
mmg ramai tau ati girls nih lembut kan.. senang tacink.. even bukan benda2 besar pn.. contoh cam lagu2 jiwang.. bagi diorg lagu2 jiwang nih same cam perasaan diorg.. so xheran la kalau ade yg nangis sbb dengar lagu2 cmnih.. so xpasal2 la bf diorg pulak yg kene feel lagu yg same kn... np aku cam agak terase je ek ngn statement nih.. tetttttt..... :)


minta teman ke salon
kalau ade boys yg teman gf diorg gi salon, aku mesti pk yg diorg nih penyabar.. yela kan.. kalau da gi salon tuh mesti la berjam2 gk kn.. nampak cam setia gilerr.. hahaha... tapi sebenanye diorg bosan kot.. lain la kalau korg da buat pakej facial, manicure, pedicure sume benda2 alah tuh utk diorg gak... hihik.. bagi aku baik la korg gi ngn member2.. xpn gi jek sorang2..

ditentukan cara berpakaian
np ek aku rase ayat ak nih skema sgt2.. pedulikan jela kan.. malas aku nak buat ayat lain pulak... hihihi.. haa kmbali ke topik asal, girls nih mmg suke kalau couple diorg stylish gitu.. kalau diorg da make up cun2, mesti la nk partner yg bergaya cam diorg gk kan.. means nampak la encem sikit... kalau ade yg puji la bf diorg, korg tengok la.. girls yg akan lebih2 senyum.. hehehe.. yela diorg yg buat, mesti la bngga.. :) tapi boys pulak xsuke.. kalau ade yg boleh terima pn bape kerat jek... kalau aku, aku pn xsuke.. biar lantak la nk pakai pape pn asalkan xpkai pelik2, xbukak mane2 part yg xpatot, kire ok la tuh..



Thanks for reading =)

No comments: