Nuffnang Ads

December 15, 2014

marah tak lama ...


assalamualaikum...

mood buat kerja sekarang tapi nak jugak berblog. sebab teringat
satu perkara yang jadi semalam. aku sekarang sem 2. means masih lagi tersangkut
dengan koko setiap sabtu memandangkan aku bukan asal diploma dari uitm. minggu lepas aku
ada field trip so maknanya dah skip seminggu tak pergi. tapi aku tau yang minggu
ni, means semalam ada test untuk instrument yang aku dah ambik.
biasanya, koko start pukul 10pagi.

nak dijadikan cerita aku bangun awal pagi semalam. sebab aku
ingatkan still ada aerobic pagi tu. baru sekarang terhegeh nak pergi sebab
nakkan kupon untuk dapat kolej. sape student uitm tau la pasal kupon - kupon ni. siap
je mandi ade member aku wassap cakap test pukul 8 padahal jam time tu dah
pukul 7.30. tak meroyan aku? kalau lambat kena denda berlari keliling parking lot tu kot.
huuu kalau beramai takpe lagi, kalau sorang tak ke haru and malu?? tapi tu
bukan halnya. aku marah. memang aku marah sangat. sebab malam tu aku dah wasaap tanya
sorang ni sama ada dia pergi ke tak. sebab memang dah biase tanya pun sebenarnye.
tick biru tapi tak berbalas. kalau korang rasa ape? puas malam tu aku positif maybe die ada hal
what so ever and tunggu sampai esok. still tak reply aku wasaap lagi. habis
positif dah tu and tak online. tak kisahlah.

aku tanya kawan yang aku wassap tu nape tak inform awal awal.
diorang semua dah tau seminggu awal. hurmmm. and dia ingat aku dah tau.
even berterima kasih jugak la sebab bagitau aku, tapi tau ke tak tau kitorg ade group wassap
just untuk koko ni. apa salahnya inform je kat situ. tak ambik mase seminit pun.
aku marah sebab apa yang komander bagitau aku inform kat diorang. even nak ponteng pun
aku tolong bagi detail. sebab bagi aku tak salah share. nak ikut ke tak itu terpulang.
and bila jadi camni, yup aku terasa. selama dekat uitm ni, seriously aku takde
nak terasa sampai semalam jatuh jugak airmata aku. nasib ada classmates aku sama sama
tak tau pasal ni. so kitorang gi sama sama. lambat and sesat lagi sebab salah
info. hurmm semua ni buatkan aku jadik geram and malas nak share apa apa lgi. kalau aku
tak buat test semalam tu, kosong la jawabnya. just depend pada final nanti je. itu
ke yg korang nak? maybe bukan tujuan diorang macam tu tapi kesannya tetap jadik camtu.
tak baik berdendam kan??

tapi tadi aku jumpa dengan budak tu. dah tak rasa apa apa.
marah apa semua dah takde. tapi maaflah eh. buat masa ni yang ada dalam
fikiran aku malas dah nak amik tau. selama ni pun apa apa aku buat sorang. biarlah nak cakap
jahat ke apa ke. tapi aku rasa nanti balik balik aku inform jugak. tengok lah nanti.
hope time tu nanti aku dah betul betul sejuk.








Thanks for reading =)

No comments: