Nuffnang Ads

December 3, 2014

i hope so


assalamualaikum..

lame tak menaip.. tibe tibe rase nak menaip pulak.. kenape??
macam biase tengah banyak keje aku memang tibe tibe rajin nak buat entry baru.
huuu entah bile perangai ni nak hilang. selagi tak buat, selagi tu
aku tak tenang. eceh over sangat.

since beberape minggu ni, aku busy sangat. kalau dulu busy jugak
tapi aku ade mase lagi nak tidur petang petang tapi sekarang aku dah takde
mase nak buat semua tu. dulu even keje banyak pun aku peduli ape. tetap jugak nak tidur and
last last stay up siapkan keje. tapi sekarang ni, tak tidur siang tapi still
jugak stay up sampai pagi.. macam tak percaye pun ye jugak.
tapi agak bangga dengan diri sendiri. hehehee...

cuma sekarang aku tak sabar nak habiskan minggu ni. sebab
barulah "free" sikit. tak la free mane cume takde la terkejar kejar macam
sebelum ni. keje banyak je lagi tapi at least dah takde lab report kena hantar. yang paling
aku nak buat sekali sekarang ni study chemistry. serius kepale aku kosong sangat.
subjek paling buat aku nak nangis risau. last belajar time sekolah dulu. tu
pun banyak ponteng kelas. result SPM pun alahai. cukup cukup makan aje. aku nak study weh.
nak sangat. tu la lambat sangat kesedaran tu datang. dah last minute camni
baru terkejar nak study. dah nak final pun.

and dugaan untuk family aku. kakngah kena tahan dekat ICU
HKL. nak cerita pun aku tak pandai tapi dah dua minggu pun. serius aku tak
sanggup sebenarnye bile tengok kakngah dalam keadaan camtu. kesian sangat. and kesian
pada mak abah jugak. dalam adik beradik aku, aku yang paling kerap datang
follow mak abah. sebab aku paling dekat kan. tapi minggu ni aku ada hal lain. tak dapat datang.
hope makin ok. datang dari lepas subuh and balik senja. kalau aku yang muda lagi
 ni rase penat sakit badan mengantuk, ape lagi mak abah aku rase kan. demi
anak. kadang aku nangis tengok. buat benda same hari hari. banyak duit habis jugak.
hmmmmmm doakan semuanya baik baik aje. and hope kakngah
sembuh cepat. boleh balik keje macam biase.

ok lah nak sambung buat keje. cukuplah merepek kan.
ok daaa.






Thanks for reading =)

2 comments:

Unknown said...

Baru baca. Sedih balik :(

Nabila Shamsudin said...

@Fatin Nurhanis jangan cakap.. nanti sedih semule..