Nuffnang Ads

December 7, 2014

field trip


assalamualaikum..

berehat sekejap dari study. dah memang habit. tak boleh study straight je. dapat input sikit stop. nanti overload kononnya padahall........ huehue. lapar tapi nak turun beli makan macam awal je lagi. perut dah berlagu lagu dah ni haa. takpe sabar sikit naaa.

semalam satu kelas pergi melaka. field trip untuk subjek biodiversity so kemana lagi. zoo melaka la. a bit boring for me actually sebab zoo bagi aku tempat untuk lawatan budak sekolah. hahahaha tapi sebab ini pun satu projek and kena buat report bagai wajib la semua kena pergi. and subjek ni kitorg campur dengan kelas lain jugak. pure bio kalau tak silap. tengok, tak kenal diorg sebab tak pernah borak. so memang aku tak alert la. huhu dasar sangat.

tentatif sebenar kena berkumpul 7.30am. aku siap bangun pukul 5.30. awal gila tapi orang lain siap ada 7.30 baru bangun lagi. macam biasa la. cakap je nak kena kumpul pukul berape bagai tapi memang dah agak dah akan bertolak lambat punye. tapi aku jenis tak suka la nak bersiap lambat. walaupun aku ni degil tapi bab ikut arahan ni kadang kadang aku excellent. mauahahaha. ok lah meh tengok gambar jela.


ini group aku. muka pagi pagi elok lagi kan. petang macam hape je. aku jela.
orang lain ok je aku tengok. 











kitorang semua kena ambil gambar 30 spesies animal. binatang la kan. tapi nak ke aku letak gambar binatang tu semua kat sini. hahaha ok fine cukuplah merepek. bukan gi zoo melaka tu je tapi taman buaya nye sekali. aku dah pernah masuk and rasanya semua pun tau buaya kat situ memang duduk diam tak bergerak kan. bergerak pun sikit sikit je. sebab tu aku cakap bosan. well, sebenarnya dekat zoo memang la diorang agak pasif. dah nak buat ape lagi ye dak? berbeza kalau dekat hutan sana. bebas. macam kita jugak la. kalau duduk kena kurung apa je boleh buat kan. baik tidur. pasif sangat. hihihi. lepas makan solat semua kitorang sampai semula dekat uitm dalam pukul 8 camtu. and aku tidur sampai lah pagi tadi. macam biasa, dekat sini aku boleh je bangun awal. dekat rumah? hampeh. hahaha. ok dah boleh gi beli makan. have a nice day everyone. babai.





Thanks for reading =)

No comments: