Nuffnang Ads

August 13, 2014

semuanya berbeza ..



bila kau takde dengan aku, aku dah macam 'forever alone' dah.
mula mula sibuk jugak pegang fon bukak fb bukak twitter nak tengok kau. pathetic life.
hanya mampu 'tengok' dari jauh. tapiiiii.... kau diam seribu bahasa. macam aku tiada harganya.
ya kau ada alasan untuk itu tapi aku tak mampu menolak aku kecewa. seperti
hilangnya aku tak bisa merubah apa apa. since dari sebelum cuti lagi, kite jarang contact. ye
sebab aku busy. fon pun aku tak pegang. susahnya kawan kawan aku nak contact
aku sebab aku lupa dah mana aku letak fon. kau tak tau itu.

bila dah jadi camni, aku macam gila. berperang dengan
perasaan sendiri. sebab aku tau aku tak mungkin berpatah semula. semuanya
terpendam. sakit sedih kecewa. simpan. diam. adib balik. menceriakan suasana. buat aku lupa
sekejap pada kekeliruan. mungkin pada kau, aku lupa. tapi tak.
aku sibukkan diri dengan dia.

tapi. kau hilang. lansung lenyap. kalau bukan aku
yang mencari, kosong. sedih sangat. dimana letaknya aku selama ni. mana
pentingnya aku. disaat aku kuatkan hati yang aku tak mungkin kau cari, aku cuba mencari
kefahaman itu. aku tau kau sakit hati, marah, kecewa dengan tindakan aku, aku
ubah semuanya sebab aku juga sakit hati. kata kata kau menikam. seperti aku ni kau tak pernah
kenal. seperti kejamnya aku, jahatnya aku. kenapa saat itu baru kau datang.
kenapa bukan dari mula. hingga aku terbiasa dengan kelukaan itu.
semuanya tak lagi penting pada aku.

untuk kau tahu, walaupun semuanya berubah aku
tak pernah 'hide' apa apa. kalau kau tengok aku sunyi sepi, itulah aku.
aku tak mampu dekat dengan kau. tapi aku tetap ada.

bosan hidup kau takde sebenarnya. fon pun kadang lupa
nak bawak bila pergi mana mana. and kalau bawak pun tak pernah
tengok. sebab aku tau, kosong. tapi kan maaf kawan kawan. susah nak contact aku.
sebab aku memang jarang pegang fon T_T maaf.






Thanks for reading =)

No comments: