Nuffnang Ads

August 12, 2014

kenangan . . .



menangis lagi. jujurnya aku penat. aku bukan seorang
yang kuat. aku perempuan. yang hatinya mudah terusik dengan kata kata.
yang terkesan dengan kekecewaan orang lain. yang lemah dengan suasana. aku nak luahkan.
nak sangat share semuanya. tapi aku tak mampu. last last tulis kat blog. dua tiga
tahun lagi baca malu dengan diri sendiri. takpe. kenangan. T_T

awak. maaf sangat sangat. saya bukanlah orang yang baik.
saya berusaha menjadi yang lebih baik. andai tak mampu menjadi yang baik, cukuplah aku
berusaha. aku tau aku lemah. mungkin ada hikmah semuanya terjadi waktu cuti ni. sebab aku tau
bila ada depan mata semunya mungkin berbeza. harap awak bagi sokongan tu.

4 tahun. mungkin juga 5 tahun. tempoh perkenalan yang
bagi aku sangat lama. sebab aku tak pernah lama dengan yang lain.
tak laku mungkin. huhu. walaupun bergaduh lagi banyak dari berbaik tapi aku rindu.
hurmmmm. walaupun mungkin aku melangkah jauh tapi bukan senang aku nak
lupakan. banyak. terlalu banyak kisah kita. takkan luput dari ingatan. andai satu hari aku lupa,
cukup kau tahu aku tak pernah membenci. apa lagi membuang.

semalam. bengkak mata. aku tau kau pun sama kan
ouh tak. mata kau sepet so tak bengkak. :) aku tak boleh kuatkan hati aku bila
baca kata kata kau. jujur, itu juga yang aku rasa. tapi, kau faham kan? aku takde pilihan.
semuanya tamat sudah. maaf kata kata aku yang menyinggung perasaan.
bukan itu niat aku. aku hanya nak kau faham. hanya itu.

kalau membenci aku cara yang boleh buat kau gembira, buatlah.
tapi aku harap tak. ingatlah segala kejahatan aku. selalu marah marah, cerewet,
suka mengarah, berlagak bagus, taknak mengalah, cemburu buta, selalu abaikan kau. hurmmm
aku tak abaikan. terlalu banyak perkara yang perlu difikirkan sampai aku tolak
tepi diri kau. ingatlah tu supaya kau dapat benci aku.

awak, thanks sangat sangat ada dengan saya selama ni.
awak yang faham saya. selalu ada dengan saya. terima segala buruk saya.
maaf sangat sangat banyak susahkan awak sebelum sebelum ni, selalu suruh awak datang,
selalu mintak macam macam. walaupun taklah dapat semua kan. heeee. maaf
pernah bandingkan awak dengan orang lain. sebab ade sikit rase tak adil :)
tapi tu semua dah berlalu. agak agak lepas ni ada tak saya susahkan awak lagi? agak agak
awak sudi tak disusahkan? takpe dah tau jawapan tu. pape pun tolonglah
jage diri. saya tetap sayang awak walaupun dengan cara yang berbeza. jangan menangis
bile ingat saya. saya menangis takpe. sebab saya yang buat semua ni.
saya tak layak untuk ditangiskan T_T


kenangan tu indah walaupun menyakitkan.
tapi kenangan tu jugak menyakitkan walaupun indah.









Thanks for reading =)

No comments: