Nuffnang Ads

June 6, 2013

lapar


sebenarnye setiap hari pun terasa nak update blog..
hahaha banyak sangat waktu terluang kan.. tapi kalau dah namanye pemalas tu memang susah
sikit nak tolong.. buatlah pape pun tak jalan jugak.. huh

tik tok tik tok (tetibe)

haaaa sebenarnye tengah lapar sangat sangat..
aku tak pernah skip lunch.. dinner pun kadang kadang sangat skip..
tapi hari ni tak pasal pasal aku tak dapat lunch..
tu yang stress tu.. *emo*

kalau aku gi makan, aku akan gi dengan sorang akak office ni..
beli and bungkus makan kat office sambil online.. haha memang satu kepuasan
sampai dah tak heran nak mengadap pc lagi. melampau kan? tapi hari ni akak tu mc.. tak sihat.
dulu pun pernah sekali die cuti tapi aku otai gi selambe beli makanan..
tapi sekarang dah takut sebab banyak manusia.. hahaha apekebengap punye alasan..
so aku menjadi sangat lapar
T_______T

so aku duduk jela diam diam kat tempat aku.. nak buat kerja
takde pulak.. bajet rajin kemain kan.. huuuuu pastu marahkan kain sebab
terase sangat sempit menekan perut yang memang sangat lapar.. takkan aku makin gemuk pulak..
serius tak sebab berat makin turun.. T_T






Thanks for reading =)

No comments: