Nuffnang Ads

March 6, 2012

masa silam ..



malam ni malam aku mengingat masa - masa lepas aku...
habis semua older post aku bukak.. rase malu giler bile bace balik ape yg aku pos
 dulu.. heheheh dulu kan banyak sangat hal yg jadik.. so entry lepas memang banyak cakap pasal tak puas
ati aku.. lebih - lebih lagi entry aku marahkan sorang minah ni. nasib la kau block fb
kau dari aku.. sikit pun gua tak heran derr... maybe lebih beruntung dari orang lain yg tertipu ngn lakonan
kau.. kihkih masenye akan tiba.. so watch out your stupid action!

dah la.. tak berniat pun nak buat entry panjang - panjang..
cume terkenang.. bace note lame kat fb.. aisehh macam tak percaye aku yang tulis
semua tu dulu.. hahaha nak delete tapi nantilah.. malas nak bukak fb lagi dah.. pape pun aku gembira bile
ade sesetengah org yg tak pernah baik lansung ngn aku dulu dah mula ok ngn aku.. satu yg
aku pasti, kalau kite tak buat salah org akan tau jugak sape kite nanti
kan.. so bersabar jelah.. (=



Thanks for reading =)

2 comments:

Nurafizah Che Ap said...

tak sanggup nak baca balik older post sendiri. malu kot. hehe

Nabila Shamsudin said...

hehe mmg xsanggop pn.. tp cm best pulak... kenangan kan :)