Nuffnang Ads

November 10, 2011

will i be able to..??

assalamualaikum...

wah rasenye rata- rata study poli *yg LI jgn sibuk tengah
busy study giler2 kn.. same macam aku jugak.. tengah kelam kabot study sampai rase nak
nangis.. tu la kalau study awal2 kan bagos nabila.... -,-

arini aku bangon awal sebab kat rumah aku tak study sangat kan..
ops bukan tak study sangat tapi boleh dikatakan tak study pun.. jenis da pemalas
kan.. time takde exam sibuk pulak aku nak study... huuuuu tapi satu
hape pun tak ingat sekarang ni... 


haaaa camtu la aku kalau buat kerja ke study ke...
haaa tibe2 nak share sejenis penyakit tak berape molek aku nih.. hehehehehe...
aku kalau study mmg tak boleh nak straight jek.. contoh kalau satu input da masuk dalam kepale
aku ni, aku mesti stop gi pusing2 dulu.. kalau tak otak jadik tepu semacam jek.. huahuahua..
kadang2 bile stop tu aku maen game... tapi game ni masalah bagi aku... aku
wajib lah nak menang 3X... haaaa contoh aku kalah 1X, da jadik 4X.. haaaa maknenye aku
kene settlekan sampai la jadik KOSONG.. so jap turun naik la game aku tu..
jadiknye...

study 5 MINIT, game 30 MINIT...
hahahahha...

so dalam hati aku mmg harap sangat ade mase yg panjangggggg ag...
huuuuu takot sangat... tapi sempat ag update blog kan.. sebab aku BOSAN + PENAT...
so rehatkan diri.. hehehehe padahal mmg hobi pun menconteng kat sini...
sukati la.. blog aku kan...

mood : study sampai lebam..!! @,@
tekad nak study banyak2 arini.. will i be able to..??




Thanks for reading =)

No comments: