Nuffnang Ads

September 16, 2011

buang jauh2 rase tu...

assalamualaikum...

mood tengah swing swing.. ade rase yg bercampur...
kalau boleh tengok muke aku sekarang ni, macam2 mimik muke aku buat..
semuanya ikot ape yg aku rase...

bile aku fikir, kerut2 kening2 aku tapi jawapan takde jugak..
bile aku marah, muke cam nak belasah org pun ye jugak...
bile aku terase, air mate laju jek mengalir...
tapi bile aku rindu, aku fikirkan die and aku terase...
so yg jadik...........

AKU NANGIS..!!
ermmmm....
rase yg aku benci...
masing2 buat salah.. aku tau itu.. aku pun kdg2
buat perangai.. selalu marah2.. tapi semua bersebab kan.. tapi bile die sakitkan
hati aku.................. erm aku rase cam nak balas balik.. aku rase nak sakitkan hati hati die balik...
tapi tiap kali tu yg aku fikir, last2 aku duk diam2 jugak.. biarlah.. kalau die yg puas
hati buat camtu.. tapi aku tak nak buat...

bile kite da berkorban tapi tak dihargai, sakit kan...
awak tak rase ape saye rase.. marah..?? tak... saya terase.. bukan ke
saya da ekot kehendak awak..?? so tak salah kan kalau awak hargai semua tu.. walaupun maybe
awak pure2.. tapi hipokrit la pulak kan.. ermmmm saye tak nak awak hipokrit dgn
saye tapi........ takde pape lah...hurmmmmm.. saye lupe kot...

I'M NON OF YOUR BUSINESS ANYMORE.....
(aku kene ingat semua ni..!!)



Thanks for reading =)

2 comments:

Anonymous said...

tak perlu lah sakitkan hati dia balik..biarkan lah dia tu..:)

Nabila Shamsudin said...

kadang2 bile hati sakit terase jugak nak balas kan.. ermm sabar jela...