Nuffnang Ads

September 10, 2011

bile hati dah sayang...

assalamualaikum...

lame tak conteng2 kat papan blog nih...
takde pape pun nak share kan.. nanti semua jugak yg meluat dengan aku..
ye dak..?? -,-

ok2 aku takde idea pun nak cite pasal ape..
tapi aku terfikir macam2 and lastly tu yg aku tulis jugak entry ni..
bukan nak cerite pasal diri aku... no no no no no ! bile aku free aku mmg suke on9
(PERHATIAN ! kalau FREE.. so jgn cakap aku asyik nak on9 padahal diri sendiri cam ******)
ok aku nak tanye korg 1 jek soalan.. 1 jek..

korg penah stalk sape2 tak..??
eleley mesti la ramai yg angkat tangan goyang kiri ke kanan
tak mengaku kan... ok2 aku pun tak penah stalk sape2.. (haaa mesti nak kate aku tipu kan..)
ok aku caye korg takde stalk sape2 tapi benda2 camnih mesti penah
jadik kan.. contoh paling dekat kat FB...

eh ni lah minah yg @#$%^&*(*$%..
ni kot mamat gile yg *&^@$%^%$%*#$%...
pempuan ni yg rampas bf aku dulu...
laki ni la nak usya aku dari dulu sampai sekarang.. (buweeek..!)

haaaa otomatik korg sibok2 nak tau pasal die sedangkan
die lansung tak berminat nak tau pasal korg kan... haaa aku da lame kot tak
amek tau pasal org lain... org lain pulak yg sibuk nak amek tau pasal aku.. hai awak...
(tangan letak kat dada mate pandang ke atas).. tapi takpe aku paham semua ni berlaku.. sedangkan
didy aku pun bukak wall org lain.. erk panas jek hati.. kihkihkih

hahaha da jangan melalut.. berbalik pada topik utama..
ok dekat fb macam2 gelagat aku boleh tengok.. ade yg sibok nak tonjolkan
diri sendiri, ade yg betol2 jadikan fb tu macam papan aktiviti.. semua benda nak tulis kat situ
bagi 1 dunia tau.. haaa macam2 kan.. and da lame aku selalu terbace status sorg
budak ni.. yelah kalau da sepanjang mase on9 and tulis status macam2, nak tak nak aku TERbace
la jugak kan.. nak stalk die..?? OMG takde keje ! erm aku pun tak paham
dengan die ni.. mmg la aku tak nak paham pun tapi terlintas jugak dalam kepale aku nih..
selalu aku cakap camnih kat didy aku..

eiii tak tau la ape yg ade dlm kepale die tu

seriously mmg aku tak paham.. mencari salah org lain sedangkan
salah sendiri terang2 nak tutup.. ceritakan keburukan org lain sedangkan salah sendiri nak
sembunyikan.. ok fine kau ramai kawan..  maybe kau puas bile buat
camtu... tapi aku tau..

kau tak hepi ngn hidup sekarang..
kau da hilang kawan2 yg kau sanjung dulu..
kau hilang org yg kau sayang..
and kau gunekan org lain utk KEPENTINGAN kau !

mungkin kau lupe.. kite penah baik dulu.. so aku kenal kau..
tanpe perlu org lain cerita pun aku tau perangai kau.. sungguh kau KEJI ! jujur dari
hati aku.. kau pure2 baik depan semua org, bagi aku semua tu MINTAK KESIAN.. entah bile kau
nak berubah.. sgt2 kesian.. HAHAHA (jahat kan aku..)

and tadi aku on9.. terpandang la fb sorg ni.. ermmmm..
nothing much can i say.. bukan marah, bukan kesian, bukan benci.. walaupun kadang2 rase
"euuuewww dak nih.." tapi 1 jek yg aku paham..

bile hati dah sayang..
yup ! bile kite sayangkan someone, kite kadang2 tutup mate
ngn ape die buat.. kite tak peduli walaupun hati kite terluka.. ye aku paham itu..
sebab aku pernah alami semua tu.. tapi bile kite obses (cam kasar pulak kan..) nak kan seseorg tu,
tu bukan namenye cinta, bukan namenye sayang, bukan namenye kasih.. tapi lebih
kepada rase nak memiliki.. mmg sayang tu ade tapi ermmmm fahamilah
ape yg aku nak sampaikan..

we lose the people we love because we are meant to love someone else..
we lose them because we are destined to find somebody else..
it is a simple fact that its sometimes hard to accept because we are too stubborn to let go
something that doesnt belong to us anymore...

ye ego dgn diri sendiri sampai menafikan ape yg kite rase..
stop it la.. aku mmg tak kisah dgn ape kau buat tapi aku tau semua ni buat kau
makin sakit, makin terluka.. aku tak hepi tengok org lain camtu.. bina la hidup baru.. kalau die
bukan utk kau, ramai lagi org kat luar sane.. tak perlu terkejar2, tak perlu bosan bile
SINGLE.. mmg lumrah nak berteman tapi single pun kdg2 ok wut..?? so take your time and
thinking.. gudluck !




Thanks for reading =)

No comments: