Nuffnang Ads

August 28, 2011

pemanipulasi jiwa...

entah kenape hati rase tak tenteram.. ade rase
yg menggangu jiwa.. puas ditelek, difikir tapi jawapan kosong...

aku... pendendam masa silam..
aku...
cemburu pada kisah lalu..
aku...
peduli pada semuanya...
aku...
hanya insan biase..

entah.. bila difikir ape yg aku lakukan dlm hidup aku..
ade bahagia yg datang.. namun ade juga kesedihan yg bertandang..
maybe betol kate org.. bile kite menyakiti hati org, hati kite takkan tenteram.. tapi sedikit
berbeza dgn diri aku.. aku happy dgn hidup aku.. aku bergembira, bahagia walau
kadang2 kemarau datang juga.. tiada perasaan gundah.. dulu mungkin..
kini aku teros pandang ke depan dan takkan berpaling lagi..

aku adalah aku..
walau kesalahan diletakkan di bahu aku, tapi
hanya aku tau apa yg berlaku.. apa yg kite nampak xsemestinya same dgn ape
yg berlaku.. aku biarkan kata2 nista, aku terima pandangan benci
tapi aku tau, mereka yg cemburu..




jgn ganggu aku.. saat fikiran aku tenang
tanpa ade curiga yg berbisik, pasti ade anasir2 kecil yg memanipulasikan
jiwa dan fikiran tanpa belas.. puas aku menepis namun ade juga yg terselit terlekat di pinggir2
akal fikiran.. harus belajar tenang dan berfikiran positif.. aku harus hapuskan
pemanipulasi jiwa.. tenang...........





Thanks for reading =)

1 comment:

Kumbang Jingga said...

mendalam maksud entry ni..hehehe