Nuffnang Ads

July 23, 2011

tak sangop ag da....

assalamualaikum....

tengah hujan sekarang ni... hujan lebat sgt2...
same lebat ngn air mate aku... mak aku pun nampak... adoii pe nak jawab
kalau mak aku tanye nanti...

bile aku buat ape yg die tak suke... die akan
cakap yg die tak paham nape aku sampai boleh buat benda yg aku
sendiri tau die tak suke... tapiiiiii... nape la die tak fikir ape yg aku tak suke jugak... nape la
die tak fikir cam die fikir time cakap kat aku... ermmmmm....

arini aku hepi duduk rumah... semuanye lancar lansung
takde masalah.. tak cam hati aku... tadi aku on9 fb... aku bace 1 ayat..

bile kaca dah berderai...
pasti akan ade yg terluke...
hanye yg merase akan tau macam mane sakitnye...
serius rase nak like berkali2... aku rase nak pergi jaoh2..
aku rase nak hentikan semua ni... tapi aku sayanggggggg... ermm takkan
nak biarkan ag.. die pun tak rase ade buat salah ngn aku.. mulot aku kan cam s*** jek..

sumpah terluka...
nak buat macam mane... setiap org ade pilihan msg2 kan..
kalau pilihan die menyakitkan aku, ape aku boleh buat.. aku betol2 rase  nak gi jaoh2...
nak mandi hujan la... cover sebenarnye... i'ii be back... ='(





Thanks for reading =)

1 comment:

Jay said...

setiap perhubungan mestilah ada persefahaman..andai persefahaman itu tidak wujud akan keraplah berlakunya pergaduhan dan salah faham...andai diri bersedih,solatlah dan bacalah al-quran untuk menenangkan hati dan perasaan.insyallah allah takkan mensia-siakan hidupmu...ku iring doa untuk kehidupanmu di hari ini dan juga di masa hadapan...semoga allah merahmati mu Nabila..:)