Nuffnang Ads

June 15, 2011

biarkan. . .

assalamualaikum. . . 

lame kan aku tak on9... kalau dapat on9 ade la
2,3 entry nak publish sehari.. padahal yg bace aku sorg jek.. T__T
heee =)

sebenarnye aku baru baik demam.. 2 hari
kot aku tak gi keje.. lembik terbaring kat umah.. hari kedua demam baru la aku
gi klinik.. tu pun air meleleh jek.. erk yekk hahak.. cian aku tau.. da la sorg2 jek.. terabai ag.. T__T
even sakit demam pun org tetap nak sakitkan aku.. erm tak fikir kot tentang
aku.. yela tengah hepi kan.. sabar jelah ~~

arini gigih aku gi on9.. padahal takot duk umah..
wakaka.. sejak bile tah jadik camnih.. nak berteman selalu
mmg susah la kan.. housemate pun da jarang ade kat umah,, aku jela yg tercanguk sorg2..
adeh nape byk benda cam sedih2 nih... huuuuu ~~~

susah kan nak terima hakikat bile hati
tak rela.. sgt2 susah.. aku cube tapi tak boleh.. ape yg aku buat..??

biarkan. . .

aku tak tau nak describe ape yg aku rase
sekarang... tapi yg aku tau, aku tak ready utk semua nih.. semua jadik time
aku betol2 letakkan 100% kepercayaan tu.. so bile ade yg jadik, aku jadik down.. sampai ati..
time aku tak percaye tak nak pulak buat kan.. ermmm.. mase da nak
sampai ke.?? ape salah aku..?? *down*

kelmarin means isnin la kan, aku dapat
kesan 1 benda.. aku tanye tapi erm da buat mesti la tak nak ngaku kan..
time tu rase nak lari.. lari jaohhh... serabot.. ngn badan yg still tak sihat sumpah rase nak jato..
tapi mara kan.. erk bukan marah tapi kecewa.. sangat2... aku try accept even
sebenarnye tak pun.. aku tak buat cam die buat kat aku.. ok fine biarkan.. tapi kalau la aku tak
tanye and diamkan, sampai bile2 pun aku takkan tau.. ermm aku ade buat
camtu eh..?? takpe biarkan.. ati menolak tapi peluang aku bagi..


tapi ape rase kalau macam2 benda jadik
dlm 1 mase.?? ermm terfikir.. aku takde dlm fikiran die bile die buat camtu..
apo nak dikato.. biarkan.. adeh cam patung lak takde perasaan.. semua nak biarkan.. dah
mmg die buat aku cam patung pun.. T__T
tapi....

aku tak ready ag..

aku tau semua ni akan berterusan.. ermm maknenye
mmg aku kene time semua nih.. tapi 1 aku nak tanye..?? nape berjanji
ngn aku..?? aku jenis yg pegang pade kata2... pegang pd janji2... aku tak boleh bile org
mungkir janji.. sampai bile2 aku ingat.. bile aku da ready nanti, aku akan tinggalkn
semua nih.. tapi kan.. terus terang kan senang.. tak perlu la nak menyakitkan.. aku akan
lepaskan kalau tu yg terbaik.. fikir la..

alamak asal jarang on9 jek entry mesti emo2..
tak suke lah...!! tapi tu yg jadik kan...  ok2 da lewat malam.. nak balik...
ape yg dapat..?? SAKIT... huuuu...

p/s :
jujur kan lebih baik...
selamat malam semua... =)




Thanks for reading =)

1 comment:

Jay said...

nabila bersabar ye..hakikat duniawi mmg macamtu..terlalu jujur di tindas..tak jujur,di hina..Jay setuju cakap nabila..dalam apa jua perhubungan kejujuran adalah penting..kalau tak suka cakap tak suka..jangan berjanji sesuka hati..hope nabila cepat sihat dan senyumlah selalu..suka tgok nabila senyum..:)