Nuffnang Ads

March 10, 2011

yarkss geliiiii....

entry lepas aku cite pasal makanan je kan.. and arinih rajin la
pulak tangan aku duk godek2 blog org lain.. aku pun singgah jenguk2 blog yg agak baru jugak la aku
follow.. haaa lepas segmen di sebalik tabir Abg Ben tuh.. mule2 aku bukak bloh nih,
aku rase cam best jek.. last2 mmg betol la blog nih banyak cakap pasal makanan.. i loikeee... hihi :)
aku nih pun spesies yg asyik nak makan jek.. cume xtau la nape badan nih susah sgt la nak
membesar.. eh xnk cite pasal aku.. nanti korg muntah.. haaa nak tau blog sape..??

gi la tengok.. mmg banyak pasal makanan.. mmg aku suke lah..
hahaha.. comel jek akak nih tapi xtau la da berpunya ke belom.. *eh tetibe jek*
ops jgn lari dari topik asal kay.. tengah aku duk usya makanan2 kat blog Kak Zue nih,
aku nampak la sushi..


kadang2 aku terfikir jugak nape la ramai jek yg minat sushi..
aku sikit pn xpenah rase tapi aku tau aku xkan suke punye.. heeee.. dlm entry sushi tuh, Kak Zue
nih kate ade suprise.. ececeh aku pun excited la konon2 nak tau kan..
tibe tibe tibe tibe and tibe2...............

waaaaa geliiiiii......

eii xdpt bayangkan kalo aku tengok depan2.. mule2 aku ingat nak tarok pic yg
buat aku seriau tuh kat sini tapi xjadik la.. buat hilang selera aku jek nt kan.. kalo korg nak, pi
tengok SINI .. huhu baru la aku terase untungnye aku mmg xmakan sushi.. eish malas
la komen banyak2.. aku ingat ag pic tadi.. xmao tengok da.. geliiiiii.....

p/s : bace sampai habis entry tuh... T__T




Thanks for reading =)

5 comments:

Zue Cancer said...

heheh....lain kali gtahu la akak kene tag..pasni ni jgn makan sushi ok. kak zue pon dok tebayang lagi sarang ulat tu hhuuh

p/s:akak single lg la syg...

Nabila Shamsudin said...

hehe mmg xnk mkn la da tgok pic tu.. hilang selera nk mkn byk2... :)

Heidi Shafiq said...

sushi best la sbb die rase 'fresh'..

Imzainieyzulkipli said...

perghhh! menyelerakan kot tgk sushi tue

Nabila Shamsudin said...

heidi : sedap ke..?? tp tgok cm xminat jek.. hehe

imzainiey : tgok x kat blog akak tu..?? agk2 selera lg x lps tu..?? haha...