Nuffnang Ads

January 18, 2011

aku xsetuju..!!

entry nih dimulekan ngn ayat yg penoh emo..
hahaha.. emo la sgt kan.. aku xde keje nih.. so ngn muke pure2
rajin aku gi lepak2 kt blog org lain... boley eh cmtuh..?? c(= .. aku bosan.. betol2
bosan.. nk bace blog org lain pn malas sebenarnye tapi tibe2 aku terbace ayat nih yg buat aku terfikir
and fikir and fikir lagi.. tah bape kali tah aku fikir.. hehehe...
jom share ngn aku pe aku da bace tadi...

=====>

" seseorang yang membuat kita jatuh hati kepadanya sebenarnya menyayangi kita lebih daripada
kita menyayangi dia "


aku xtau la korg penah bace ke x kan.. tapi aku nk share gk.. hehehe..
aku kan baik ati.. (= .. haah cube korg bace and paham betol2 ayat tuh.. korg stuju ke x ngn ayat tuh..?? time aku bace tadi, puas aku fikir and cube carik kebenaran tuh.. sebabnye aku ragu2..
wahaha sibuk jek aku nk pertikaikan ayat nih kn.. haha.. aku mmg suke fikir benda2 yg buat aku tertanye2
nih... and aku tetap XSETUJU.. bukan 100 % la tapi ag banyak xsetuju dr setuju...



ermm bagi aku nk buat org jatuh ati nih xlah susah sgt..bukan bermakne aku senang jatuh ati tapi lelaki2 skrg mmg da expert sgt2 da bab2 cmnih.. diorg da tau ape jek yg para gadis and para2 perempuan nih suke.. so bukan ke senang keje diorg kn... perempuan kan atinye lembut.. kalau da always ade yg buat sume yg kite suke, lame2 nt mesti la cair gk kn..and pada girl2 kt luar sane jgn la pulak senang2 nk jatuh ati kay.. xsalah jatuh ati pada yg salah (ape banyak salah daa..), means wrong person la sbb aku pn paham bab2 ati nih kite xboleh pakse.. kalau da sayang nk buat cmne kan even org tuh prangai cam pe tah.. tapi pndai2 la kay.. jangan la pulak nk jatuh ati kt ramai2.. haaa yg tuh mmg saje carik jalan nk kene tampar la kn.. hahaha..

 
so konklusinye ( konklusi tuh.. xleh tahan... hahaha..) bagi aku la kan,
yg da jatuh ati yg akan lebih sayang dari yg buat jatuh ati tuh.. setuju x?? stuju x?? tapi kalau la ayat
kt atas tadi tuh betol, confirm2 aku la yg 1st jadik org paling epy.. hehehe.. ok2 enough la..
jojom lepaking ag kt blog org lain.. heee ~~


p/s : windu sgt2.... )=




Thanks for reading =)

No comments: