Nuffnang Ads

December 17, 2017

tewas



kali ni aku tewas dengan perasaan sendiri.

aku rindu

tapi aku kene tipu. aku dipermainkan sekali lagi.

berjanji macam macam dengan aku. tapiiiiii........ hmmmm

kau yang cakap lelaki tu memang ade niat nak try kalau die start comment / inbox / dm or wahtsoever. sebab kau lelaki so kau faham semua tu. 

and kau cakap, kalau taknak pasangan kite buat, kite jangan buat. sebab nanti kite kene semula semua benda tu.

tapi kau dah buat dah pun. hati aku? tak payah cakap tau dah. berkecai lame dah. takpe. bile jadi camni, nampak lah segala reason macam macam perangai yang die buat. dah penat makan hati. dah penat nangis hari hari. tapi sampai sudah, care die jawab dengan aku tak tunjuk sikit pun macam die buat salah. sakit wehh

aku banyak keje. tapi aku tak boleh buat keje. aku penat. tapi aku tak tidur sebab otak aku kusut, hati aku tak tenang.

takpelah




biar orang buat kite, jangan kite buat orang.





Thanks for reading =)

No comments: