Nuffnang Ads

November 5, 2017

sudahnye sini jugak


assalamualaikum..

sekejap betul mase berlalu. hari ni dah ahad dah. esok isnin minggu
baru pun bermula. nasib lah memang takde kelas isnin. takde satu keje pun yang
aku buat. tak keluar tapi memang buang mase camtu je. ok fine ade la siapkan questionnaire.
itu sahaja. yang lain semua aku mengarut je. buat keje semua half.

sebenarnye minggu ni aku memang stress. sikittt la. sebab kene
jumpe sv (supervisor) untuk ae (academic exercise) or tesis. so aku kene siapkan
and study betul betul same ade aku buat survey tu menjawab tak objektif kajian aku. last last
rase semua salah. hahaha terus rase nak tukar tajuk. tapi takde mase
dah oii. buat lagi keje last minute. pastu selase lepas ade presentation 'baroque music
in learning'. ni presentation pertame untuk sem ni. still nabila nervous
depan orang. walaupun budak kelas sendiri. T_T

alhamdulillah semuanye berjalan lancar. masing masing buat
kerja masing masing kan. tapi nye balik presentation tu aku keluar. seriously
otak aku banyak kali tak function. tengok wayang pun rase cam tengok ape je. geram
cerite lambat habis. hahaha sebab bosan. dengan sejuk gilos. and kelas awal
pagi esoknye. ade lah orang tu kate nak faham tapi hakikatnye tak la faham mane pun.
still nak tuntut mase die padahal aku tak pernah kacau mase die dulu.
die ingat keje boleh habis ke. and aku buat keje memang lambat. sebab aku jenis teliti.
ade mase malas jugak. bukan 24jam rajin pun. haish
malas nak cakap nanti emo.

alhamdulillah jugak sv aku sangattttt baik. senang nak
berurusan. terima kasih Dr. ok lah sepatutnye aku buat keje ni.
beriye ketuk bilik nani tanye pasal keje tapiiiii......


sudahnye gi sini. hehehe


ok lah bye.



group members



Thanks for reading =)

No comments: