Nuffnang Ads

November 21, 2017

aku manusia biasa


really not in mood sekarang. sebelum ni semua nye tak bagi kesan.
gaduh tahap ape pun keje aku tetap jalan. aku takkan bagi benda benda camni bagi effect
pada diri aku. more to tabah lah kononnnn

and now i became weaker than before. benda paling nak
elak sekali. sampai sekarang aku takkan lupa ayat tu. dengan care die cakap yang........
sikit pun tak rase bersalah. tak sangka boleh dapat ayat camtu.
better kene carut kot dari dapat ayat sentap camtu. T_T

whatever it is. i'll be fine. the bad times will pass. i need to
be strong. u can do it nabila. dont ever let somebody else change the person you are.

i dont know how you'll feel when you get the same
word from me. as for me, terase sangat sangat. i cant do anything right now.
i need rest. alhamdulillah kelas batal and tangguh jugak. at least i have time to manage
myself. hmmmmmm

i hope u'll never feel like i do but in order for you to understand,
u need to. i do everything to ensure u got the trust but u choose to repay me like this.
it's ok. i'll try to accept that. to forget, maybe not.

entahlah. maybe semua nye bagi kesan besar sebab aku buat
benda yang aku tak suke sebab nak puaskan hati die. walaupun die tak mintak.
sebab aku tak suke orang tak percaye pada aku. tapiiiiii
nak buat cane. ni care die balas. satu je aku harap. jangan lah datang lagi. bagi la aku
tenang sendiri. cukup lah ape yang dah jadi. janganlah tukar rase tu jadi benci. 

aaaaa bosan. still cari blog time sedih and mood tak ok.
haish. i need rest. cukuplah tak tidur and drive gi terengganu macam orang gile.

sleepless night.

hope today will be the last day i'll cry like crazy. 

hope tomorrow will be a good new day.

Amin.




Thanks for reading =)

No comments: