Nuffnang Ads

January 12, 2016

menyusahkan



macam biasa. bukak je buku terus aku teringat blog.
ape kesinambungannye pun aku tak tau lah. alasan malas study. huhu
malas malas. ade 15 chapter nak kene bace and aku tetap macam ni. haishhh mood memang
dah cuti sem. padahal gap je pun. gap exam sikit bising tak cukup nak cover
semua tapi bile gap banyak pun tak membantu jugak. sebab diri
sendiri yang tak reti nak berubah. huh

aku lari dari shah alam. balik temerloh. pening penat
lemas lelah dengan hidup aku sekarang ni. nak adapt dengan hidup baru
kena lah kental sikit. walaupun tak. haru biru. macam manelah sem depan ni nanti. pening
gak la fikir sebenarnye. tapi nabila kan. chaiyok!

jumaat ni last paper. harap lah paper yang ni aku boleh
score memandangkan paper yang lain tu aku rase cam ape je. orang lain
macam happy je jawab. dah kenape aku je rase camtu. tak cukup study mungkin. esok
paper arini baru nak study memanglah kan. ni jap lagi nak study la ni.
konon. kene jugak study. nak tak nak kene pakse diri.

haish satu lagi masalah aku. selagi bergelar anak,
memang akan terus menerus susahkan mak ayah kan. hurmmmmmm tak
sabar nak keje. nak berbakti pulak. harap sangat aku sempat buat semua tu walaupun sampai
bile bile pun tak dapat balas jasa mak abah. harap sangat aku tak lupa sape sape
yang banyak tolong aku selame ni. lepas ni mesti kene bising ngan kakak abang ipar aku. silap
silap adik aku pun membebel same. hahaha tapi seriously try ade tempat
aku. tersepit. at the same time dah tak boleh nak harapkan pertolongan sesiapa lagi dah.
selain dari family sendiri. what can i do?

mak baru masuk bilik. hurmm nasib mak abah macam
faham situasi aku. yup aku rase zaman aku ni la macam macam nak kene
gune nak kene pakai. jangan bandingkan dengan zaman dulu. lain sangat. aku pun tak
sangka camni. aku bukan nak bermewah bersenang lenang time belajar ni.
tak pun. dua sem duduk luar ni pun mintak tolong orang. selagi
boleh survive sendiri aku cuba. hmmm bye






Thanks for reading =)

No comments: