Nuffnang Ads

January 2, 2016

ayat sedih katenye.. haish


assalamualaikum..

as usual, tak study pun. kikiki. disebabkan malas
bagi alasan nak tidur. dengan alasan ok tido sekarang petang jap lagi tak
ngantuk nak study. bangun tido scroll ig pastu sambung tido. sooo nabila. kalau tak
bagi alasan tu macam pelik pulak. heeeh

tadi kene bebel dengan sorang mamat ni.
asyik malas je katenye aku ni. well betul lah tu tapi mesti la
taknak ngaku kan. hahaha sibok aje. bile aku cakap die malas, die cakap
takpe sebab die otw balik kampung, means dalam bas la. cehhh padahal lebih kurang je
malas dengan aku. eh tak tak. die rajin compare dengan aku, tapi kadang
kadang aku lagi rajin dari die. naaakk jugaaakkk. hahaha

dia balik pagi pagi tadi so malam tadi datang singgah
jap jumpe aku. hurmmm dia ni suke buat aku terharu. terharu la sikit kan.
ok ape yang aku nampak, bertanggungjawab la jugak. tak merase dah la aku nak keluar
malam dah lepas ni. ok malas cerita. hope dia takkan jumpe blog aku and
takkan pernah tau blog ni wujud. masak aku nanti. hihihi

actually semalam aku patut jumpe die tapi aku tak
gi pun sebab nak keluar dengan kawan. huuuu tapi memang dia tak
marah pun. tu yang malam tadi singgah sini jap tu. dia nak balik lame katenye.
4 hari je pun -,- banyak gak la pesanan nye sebelum dia balik. tapi ade 1 yang bagi aku tah
pape sikit. kan semalam aku ade up satu entry pasal thanks tu. so aku snap and
bagi pada die. well boleh bace kan itu ayat penghargaan untuk dia. aku rase kalau orang
lain maybe suke, happy or bangga maybe. hahaha tapi dia tak nak aku bagi
ayat ayat camtu dah kat die. ofcosss  i is touching. ingatkan tak suke ke hape kan. dia
cakap jangan bagi ayat sedih kat die. sedih hape camtu oiii T_T

ok memang malas bagi dah pun. orang nak ucap terima
kasih pun jadik masalah. hahaha die tak tau kot aku memang jenis camtu.
hurmm ex sebelum ni pun bukan heran dapat ayat ayat camtu. bile dah break up baru
nak bace semula ape aku pernah cakap pasal dia, baru nampak sweetnye
aku. puiiiii sweet lah sangatttt kennn

aku bukan jenis yang tunjuk ape aku rasa. terharu
happy sedih ke hape aku tak tunjuk. tu yang ramai fikir aku heartless,
cold - hearted tu. tapi aku tunjuk ikut ape aku buat. so kene berfikir sikit lah. ape yang
aku tak buat kat orang lain tapi buat kat kau, tu maknenye special lah tu. baru
challenging giteww. padahallllll cover diri sendiri keras macam
kayu, takde perasaan. hahaha

kau maybe tak sampai tahap special pada aku
lagi tapi kau ade tempat tersendiri dalam hati aku. errkk sweet tak?
ececeh ok bye.



Thanks for reading =)

No comments: