Nuffnang Ads

October 21, 2015

stress ...


stress. stress sangat sangat ni. aku serabut.
kusut. tension dengan semua benda. banyak sangat benda nak kene fikir. dari yang
penting sampai yang paling tak penting pun kene fikir jugak
T_T

yang paling aku tensionkan sekarang of course la
life aku sekarang. asssignment berlambak lambak. report je dah berape.
ni minggu depan ni empat report kena hantar. hari yang sama pulak tu. pengsan. keadaan
sekeliling yang tak membantu. hurmmm

aku macam nak luahkan. tapi entahlah. macam takde sape
yang akan faham pun. bila cakap siap ada yang main main lagi. memang aku boleh
gelak gelak tapi still the problem is there. objektif tak sampai nak share. alahaiiiii what should i do??
eh tapi jenis aku pun bukan suka nak share. tapinye kadang nak jugak la buat
borak kan. kadang kadang ade la.

sekarang dah aku susah nak tidur. nak kata banyak sangat
masalah macam takde pulak fikir apa apa tapi itu la. serabut weh. ok lah mood dah hilang.
bertekak pulak tu dengan roomate aku. malas layan.

ok bye.



Thanks for reading =)

No comments: