Nuffnang Ads

July 19, 2013

hati tisu .. HOTFM


assalamualaikum...

aku setiap hari pun dengar hotfm. kecuali hari ahad. sebab aku dengar radio mase on the way pergi and balik kerja. kalau orang tanya radio feveret memang aku jawab hotfm lah sebab aku memang tak dengar radio lain. so tak tau radio lain best ke tak. huehuehue sampai kadang kadang aku risau orang ingat aku tak betul sebab gelak sorang sorang dalam kereta. hehehe

so pagi tadi aku terdengar topik hari ni. pasal lelaki hati tisu. kesian faizal kena bahan teruk. sape suruh hang tunjuk hati tisu tu. hahaha. tapi bile cakap pasal lelaki hati tisu ni mesti ramai yang anggap.....


kalau tanya aku, aku jawab tak setuju. aku ade kenal beberapa jantan lelaki yang kononnye berhati tisu ni. bf kawan baik aku, tina (bukan nama sebenar) mase sekolah menengah dulu. aku boleh cakap yang lelaki ni memang ~lelaki tak guna tak guna tak gunaaaaa~. hahahaha sebab die ni perosak. serius tak tipu. aku kenal pun sebab die bf kawan yang sangat rapat dengan aku. and dalam mase yang same bf kepada kawan kakak angkat aku. agak agak faham tak ayat aku ni? fahamkan jela eh. aku tak cakap aku baik tapi aku dah boleh tau lelaki ni dari start perkenalan diorang sebab aku ade mase tu. tapi aku pun sedar ape hak aku nak cakap macam macam kan. and aku nampak tina sayang sangat dah pada lelaki tu, mat (bukan name sebenar) dalam mase sehari due sampai sanggup tinggal bf yang ade pada waktu tu. so aku biarkan jelah sebab aku pun kenal tina tu jenis macam mane.

aku dengan tina memang sangat rapat. semua cerita die kebanyakannye aku tau. means die memang tak kisah cerita semua benda dekat aku. aku sebagai pendengar yang setia haruslah dengar kan. hahaha. tapi satu hari tina balik dari outing nangis nangis cakap mat tipu die. mat ade couple lain (kawan akak angkat aku). aku tak heran pun sebab tengok muke pun boleh tau. tapi petang tu mat datang hostel and aku tengok tina dah ceria balik. tina ni cantik, ye memang cantik so tak pelik kenape mat nak sangat kat dia. tina bagitau yang mat nangis nangis cerita masalah dengan gf die. so tina ni jadik kesian la senang cite. aku malas masuk campur so diamkan aje. start dari hari tu mat ni selalu nangis bile dah terkantoi dengan si tina ni. bagi tina, lelaki susah menangis. kalau dah menangis tu kire macam jujur sangat lah tu.. haktuuuuiihh sedangkan si mat ni menangis dengan semua gf die. paham tak semua!

awang. ok ni ex aku dulu. first love lah kononnye (muntah). memang aku sayang gile kat die dulu. sikit pun takde rase yang die curang dengan aku walaupun dalam seminggu belum tentu die contact aku. jangan tanya nape aku bodoh sangat dulu. isk isk. bile kadang kadang aku marah jugak sebab tak macam couple lain, die akan call aku. explain die memang busy sampai dengar suara serak die sampai aku pun nangis sekali. ok fine aku ngaku dulu aku cair bile lelaki menangis. sampai lah suatu hari aku dapat tau yang die memang gune taktik sedih sedih ni kat ramai oarng. fine aku dulu diduatigakan. hahahaha

so aku memang dah tak percaye kalau diorang cakap lelaki ni betul betul ikhlas bile menangis. memang bukan semua yang macam tu. aku pun ade kawan ynag  berhati tisu tapi memnag baik. tapi bagi aku disebabkan lelaki tau kelemahan perempuan bile diorang ni mennangis, so diorang gune cara tu untuk pujuk. kalau pujuk memang tak buat takpela jugak, ni pujuk tapi buat. grrrrr lagipun lelaki menangis buruk kan.
ok bye!

kalau baby lelaki (baby boy) nangis ye memang jujur and comel.




Thanks for reading =)

No comments: