Nuffnang Ads

June 29, 2013

tak sangka


malam ku tidur tak lena
teringatkan dirimu
terimbas kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersamamu

mengalir airmataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya untuk ku melupakanmu

dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti

jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu

tak ku sangka
tak ku duga
perpisahan yang akan melanda
dah kucoba pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelma
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikapmu oh sayang

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut dilautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

mengalir airmataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya untuk ku melupakan mu

-----------------------------------------------------------------------------------------


tak ku sangka tak ku duga.
hurmm memang tak sangka sangat sangat. aku sangka kite akan jadik BFF
sampai bile bile. macam sebelum ni. even kite selalu gaduh tapi kite tetap akan ok jugak. even
masing masing terase tapi kite tetap kan baik jugak. aku sangka aku kuat tapi
hurmm lansung tak. even tak boleh fikir pun pasal ni. nanti aku nangis.
T__T

aku sangka aku akan datang lagi dekat sini even aku dah
balik sana nanti. tapi lepas semua ni, aku rase tak mungkin kot. lagipun aku rasa kau
pun tak harapkan aku datang lagi. nanti jadik punce gaduh antara kau dengan die. aku faham sebab
aku pernah rase. satu yang aku pasti, aku akan rindu nak beli barang dengan kau. sebab
selama ni kau yang teman aku. aku dah faham diri kau, camtu jugak kau faham diri aku. hurmm
sekarang pun cam dah rase sakit bile ingat semua tu. takpelah aku je rase kan.
kau tak rase sebab kau ade yang lain nak teman kau nanti. tak mungkin kau rindu aku. waaaa
banyak dah merepek. keje la keje. tapi takde mood.
dem.





Thanks for reading =)

No comments: