Nuffnang Ads

September 17, 2012

cemburu ke ??

 
 
 
sekarang ni rase nak nangis sangat sangat..
entah ape faedahnye aku pun tak tau la.. nape nak nangis
pun aku tak paham.. maybe sebab cemburu kottt.. tapi die tak buat pape pun.. erm
sakit hati tapi takde pape pun yang berlaku.. waaa tak paham dengan diri
sendiri.. nape saat aku gembira kau bahagia kau tetap buat aku rase sakitttttttttt
sangat.. ok fine tak paham sudah. benci dengan diri sendiri !!
 
 
 
 

Thanks for reading =)

2 comments:

afiqazizan said...

Mungkin bila dah berhenti fikirkan dia..hilang rasa cemburu itu.

Nabila Shamsudin said...

tapi tetap terfikir jugak..