Nuffnang Ads

April 8, 2012

problem girl ...

assalamualaikum...

wah wah lamenye tak dapat nak ngadap lappy lame lame..
serius rindu mase mase boleh tergolek senang lenang dulu.. bunyi macam
busy la sangat kan.. betol lah =,=

entah kenape dalam mase sebulan ni macam macam
masalah yang dah timbul dalam hidup aku.. busy tu satu hal.. adat la kan dah
sem last.. banyak benda yang dah tak terkejar.. tersungkur banyak kali tapi alhamdulillah aku
masih mampu bangkit semula.. minggu lepas balik rumah.. tak sangka dan dan pulak
lappy rosak.. lansung tak boleh on.. banyak pulak assigment dalam tu.. betol betol menguji
diri aku.. and minggu lepas isnin dapat tau projek berjaya dipertandingkan.. maybe
pada org lain hepi tapi kitorang satu group tension ! masalah dari minggu
minggu sebelomnya pun tak hilang lagi dah timbul masalah baru.. and projek kitorg ni projek
yang menelan belanja paling mahal dalam kelas aku.. aku pun baru tau tentang ni..
hurmmmmmm tapi alhamdulillah projek tetap berjalan lancar.. yang paling
penting hot okay ! hahaha yang tau je paham... :)

tapi masalah tetap tak pernah hilang.. on the way pergi poly
untuk pertandingan projek tu pun ada kejadian yang sampai sekarang aku tak
sangka jadik pada aku.. sampai sekarang rase macam fobia... =,= tapi tak perlu la kongsikan
dengan ramai orang.. tak nak kecoh kecoh.. huhu




and sekarang aku tetap bermasalah.. patot la dulu org panggil
aku problem girls.. memang orang lain ada masalah jugak tapi entah kenape
aku rasa aku yang paling bermasalah.. hurmmm tension... masalah hati lagi la tak pernah
selesai.. mintak mintak aku cukup kuat nak hadapi semua ni lagi... amin





Thanks for reading =)

2 comments:

Feza said...

biasa la tu kalau dah final year. sabar ye. :)

Nabila Shamsudin said...

hehe memang boleh jadi gile camni...