Nuffnang Ads

March 17, 2012

geram !!

tengah - tengah bosan, tambah dengan otak yang buntu
tak dapat berfungsi dengan baik ni aku pun merayau - rayau dalam laman sesawang ni.. =,=
tibe - tibe terjumpe something yang so ciut comey rase nak terkam..




comel sangat.. dari dulu teringin nak besar gedabak camni.. huuuu
mane la nak dapat kan.. mahal sangat.. nak beli sendiri takde feel pulak.. padahal
takde duet.. so tak nak bagi aku rase nak benda ni jangan bagi aku nampak.. nanti tak pasal - pasal
semua orang aku mintak.. huuuuuuu yang paling jeles member aku sorang dah ade yg besar
camni.. rase nak lawan dapatkan yang lagi besar.. boley ?? hahaha ..

eh rajin sangat buat entry hari ni kan.. bosan sebenarnye..
takde sape nak teman aku yang suke merepek ni... so duduk la sorang -sorang
layan lagu tangkap leleh ni.. memang meleleh - leleh la aku... =,=
heee nyte semua ... (:




Thanks for reading =)

2 comments:

ZYASH said...

samelah kita babe...huhuhuhu

Nabila Shamsudin said...

hehe same ye..