Nuffnang Ads

February 29, 2012

berkocak ..


engkau saja yang bermain di fikiran tiap masa dan ketika
tak terlintas di hati ini untuk curang kepadamu
oh kekasih

aku harap pendirian engkau juga
sama - sama pertahankan kebahagiaan
walau diacu belati tajam mengugutku
cinta aku kasih aku tetap untukmu sampai ke mati
hanya itu mampu ku beri

tersentak lamunan bila diri ini disentuh oleh seseorang
ku cuba damaikan hati yang kian berkocak
agar perasaan sedih aku ini tidak nampak

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sebahagian lirik yang aku petik dari lagu kau tetap dalam anganku..
entah kenape dari perjalanan balik aku asyik teringat lagu ni.. sama macam ape yg
aku rase.. berpure2 gembira walaupun hati ni dah macam takde..
tension tapi buat macam biase.. hurmmm

hidup ni kalau takde rase perit and sakit memang tak seronok..
bosan.. tapi bile rase sakit dalam hati tu ade, air mata jadi peneman setia..
nak buat macam mane kan... biarlah .....



Thanks for reading =)

No comments: