Nuffnang Ads

December 15, 2011

kusut?? non ado... hahaha

assalamualaikum...

hurmmm.. da lewat malam.. err da pagi pun sebenarnye..
tapi mate tak mengantok ag.. *camne tak mengantok kalau bangon lewat kan.. wink2 * nk on
fb.. grrrr fb aku kebelakangan ni asyik prob.. chat tak keluar la.. pic hilang la.. macam - macam..
so aku jenguk2 la blog yg dah berhabuk nih.. fuh fuh fuh.. haish

sebenarnye nak kongsi berite gembira.. ok memandangkan aku
ni student politeknik, so result final exam sebenarnye dah pun keluar isnin lepas..
tapi almaklumlah kePREMIERan tu sampai sekarang tak terbukti.. so dah berhari2 pun tak boleh
jugak nak check.. tu pun nasib aku amek langkah awal gi daftar cepat2 takot
ade pulak masalah lain kan... heeee

sekarang ni alhamdulillah.. segalanya dah selesai.. walaupun agak
menurun tapi aku bersyukur sangat2.. aku lulus semua subjek.. tahniah pada yg akj tu
okeh... eh alamak da lewat.. nanti ayah aku bising ag tak reti2 nak tido.. hihi..
gudnyte everybody.. muahhxx

p/s :
nape eh tiap2 malam aku camnh.. padahal takde pape yg jadik pun..
aku yg terlalu memikirkan something yg tak bukan2 or mmg ade yg nak berlaku??
ok skt dada tahan air mata !




Thanks for reading =)

No comments: