Nuffnang Ads

February 19, 2011

nangis la sepuasnye.........

baru ag aku cakap xnk ade entry emo2 sgt dlm blog aku...
tapi kali nih aku betol2 mmg xley nk control ag da... sakit aty..?? tah la... rasenye makan aty ag
sesuai gambarkan ape aku rase sekarang.. seriusly mmg tengah sedih sgt2.. ye aku marah
tapi xboleh ke paham nape aku marah..?? biar la benda da jadik... erm aku nak
balik pahang arini... biar la g jaoh2.. bkn ade yg kisah pn.. tapi................ aku nk kau tau...

aku rindu kau....
&
aku TUNGGU kau..!!

sakit kan rase bile tunggu n tunggu tapi ............. stop it nabila..!!
xnk fikir ag da.. tapi................. arghhhh asal buat camnih...
kalau la die rase ape yg aku rase.. die xkn paham.. k nak sambung layan perasaan...
THANKS...!!!








Thanks for reading =)

No comments: