Nuffnang Ads

March 16, 2012

posisi tidur dan maknenye ..

tibe - tibe nak cerite pasal tidur pulak kan ..
actually terfikir macam mane keadaan aku tidur sebenarnye.. hehe so layankan aje la ...
jom...


 

tidur telentang dengan tangan dan kaki terbuka
mencintai kebebasan, keselesaan dan kecantikan.. seorang yang sangat boros tapi nasib baik lah sebab kaye.. juge seorang yg mempunyai sifat ingin tahu yang tinggi dan suke bergosip..



tidur dengan kaki bersilang
obses dengan diri sendiri dan sukar menerima pape perubahan.. suke menyendiri tapi yang bagosnye boleh bertoleransi dengan orang lain..

 

tidur telentang dengan tangan di bawah kepala
sangat pandai dan bersemangat untuk belajar.. kadang - kadang suke bagi idea yang susah diterima orang lain.. menjaga keluarga dengan baik tapi mudah menyayangi semua orang...


 

tidur meniarap
mempunyai pemikiran yang agak sempit.. mementingkan diri sendiri dan suke pakse orang lain menuruti kehendak sendiri.. suke bertindak terburu - buru tanpa mengetahui perkara sebenar..


 

tidur mengiring
seorang yang sangat berkeyakinan.. berjaya dalam ape juge bidang yang diceburi hasil usaha sendiri.. dikatakan mempunyai kuasa dan kekayaan..


 

tidur meringkuk ke sisi
mempunyai sikap mementingkan diri sendiri, cemburu dan pendendam.. orang di sekeliling perlu berhati - hati sebab orang yang mempunyai gaya tidur macam ni mudah terasa..


 

tidur mengiring dengan menindih sebelah tangan
berbeza dengan orang yang tidur meringkuk, lebih sopan, lembut, ikhlas dan penyayang.. kurang berkeyakinan dan susah menerima kekurangan dan kesilapan..


 

tidur mengiring dengan satu lutut dibengkokkan
seorang yang sangat serewet, suka mengeluh dan komplen.. mudah gugup dan tension tetapi sangat teruja walaupun dengan benda kecik..


 

tidur seperti memeluk
seorang yang kesunyian dan tertekan disebabkan kegagalan lepas.. teragak - agak dan ragu menyebabkan orang fikir yang anda telah hilang cinta dalam hidup..


 

tidur dengan seluruh badan ditutup
nampak macho depan orang ramai tapi sebenarnya seorang yang pemalu dan lemah..
menyimpan banyak rahsia dan jika berdepan masalah, anda lebih rela memendam sendiri daripada mintak pertolongan orang.. sering tidur tersenyum..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

aku ?? tak sure la tidur macam mane.. hahaha sebabnye
aku tido macam - macam gaye kot.. ikot dan aku je nak tido macam mane pun.. heeeeeee..
yang pernah tido dengan aku je tau kot... yg penting tak buas kan?? haha





Thanks for reading =)

No comments: