Nuffnang Ads

December 1, 2011

debaran yg tak pernah hilang...

assalamualaikum....

lame rasenye tak comotkan diary aku ni kan.. tambah lagi
sekarang aku terminate kan broadband aku tu.. duk rumah kannn.. tapi serius
bosan tak tau nak buat ape.. nak pinjam yg org lain punye pun diorg nak gune kan.. so banyak mase
dihabiskan dgn dengar lagu and tengok cerita.. haaa sebelom habis final ag
aku dah bzi copy mcm2 cerita sbb tau nanti cuti sem aku mati kutu
tak tau nak buat ape.. heee ~

dah hampir 2 minggu jugak la final exam aku untuk sem 5 ni habis..
bayangkan 5 paper yg KILLER dlm mase seminggu.. mau tak giler aku study..
habis semua org aku nak sembur.. huahuahua.. hurmm dengar cite 12hb ni result da kuar.. aisehhh
berdebar kot.. sem nih aku tak tau la cmne ngn pointer aku.. boleh lulus ke tak aku pun
tak sure.. susah sangat.. hope semuanya berjalan lancar.. aminnnnn

banyak yg aku nak share sebenarnye tapi line pun tak ok..
so malas sgt2 nak masokkan gambar semua.. pending beb.. agpun broadband org punye..
so takkan nak gune lame2 ye dak..?? tengoklah nanti kalau aku rajin aku
tekan2 la keyboard ni.. hehehe : )



pic mase nak gi jawab mate.. satu2 nye paper yg tak tension sgt...
tapi tension jugak sebab banyak yg tak sempat jawab..
waaaa :'(



Thanks for reading =)

No comments: