Nuffnang Ads

August 12, 2011

akhirnya plan tercapai.... yes..!!

assalamualaikum...

rasenye semua entry aku da dimulakan dengan salam
kan.. heee menampakkan aku ni gurl yg sopan santun lagi berbudi bahasa...
buerkkk..!! hahaha..

sebenarnye dari semalam aku da ade kat temerloh..
sampai dalam pukul 6 lebih semalam... tu pun macam2 halangan aku nak kene hadapi..
sampai aku rase aku mmg balik rumah time cuti nak raye nanti... -,-

haaa rumah aku da cat baru... abah sayang aku la yg buat
semua ni.. puas ati..!! sekarang proses mengecat da 85% siap.. erk suke2 jek..
aku tak tau pun sebenarnye yg mane tak cat ag.. heeeee... nampak sangat tak menolong
kan... heee nanti aku menconteng korg nak jawab..?? (>, 0)



haaaa arini mak aku masak lauk kesukaan aku kot...
ikan patin masak tempoyak kukus...!! biase la org temerloh kan.. harus la
suke makanan nih.. sape tak suke tu baik jangan mengaku org temerloh.. muahahaha keji
ayat aku kan... bukan tempoyak ikan patin yg biase tu tau.. yg ni ag sedap... slrppp
rase nk makan sekarang jek.. ja ag nk curik2 masok dapur la.. heeeee




hari sabtu lepas aku berbuka kat luar.. 1st time
kot berbuka kat luar.. yg lain2 semua masak sendiri.. ops silap housemate
aku masak.. aku masak nasik jek.. hikhikhik...  kitorg berbuka dekat stadium shah alam... ahad
pulak kat dataran... mmg tempat org ramai jek kitorg carik kan.. actually tak suke
makanan bazar sebab rasenye kureng sikit.. heeee diorg kan pose.. so rase pun ade yg kurang
la kan.. karang habis aku kene kutok ngn org2 bazar pulak.. keh3 ~ ~










sempat ag la kitorang snap sana snap sini time tu..
yg paling banyak bergambar harus la aku ngn era kan.. heeee... yg
jadik fotographer pulak naza and zul.. haaa lupe lak nak cite.. time berbuka kat luar nih,
ade 3 org ag yg join... sape..?? zul, qalisya and naza... berbuka ramai2 ag
meriah kan... serius nampak cam tah pape tp best kot...
heeee tengok gelagat org lain.. ngn aku yg tak dapat makan sebab kene kacau.. last2 lapar
gi melantak mcd pagi2 bute... keje gile kitorg.. rindu pulak... hehehe

eh cam da panjang jek entry kali nih kan..
ok2 nanti bosan pulak..
selamat berpuase semua.... (padaal da lame da puase)
heeee tataaaaa..




Thanks for reading =)

3 comments:

afiqazizan said...

makin nampak cantik rumah awak dengan warna cat yang baru..:)

Nabila Shamsudin said...

hehe macam tau rumah yg lame macam mane eh....

Jay said...

hehehe...giler weyh...cantik rumah nabila yer..ehehehe...terserlah aura seri rumah tu..hehehe