Nuffnang Ads

March 22, 2011

sape boleh ajar aku camne nk berdiri....???

bayangkan korg tengah sedap2 tido, ade yg kaco..?? ape korg rase..??
aku tido da la lewat malam tadi.. mmg terganggu sgt2 la.. terjage tibe2 sbb perut aku sakit sangat..
bukan sakit perot yg nak ke toilet tuh.. tapi mate aku nih, eish degil nak tido jugak..
ngn mate terpejam aku amek minyak angin then sapu banyak2.. tapi aku xrase panas pun.. ke
aku da jadik kebal nih.. eish3 tapi xpasal2 aku kene tukar cadar.. sbbnye aku sapu minyak lepas tuh
tido tanpa tutup balik botol tuh.. habis cadar aku.. tuh pun aku perasan bile da bangon pagi tadi...
ahahah kan aku da cakap aku ngantok... :)




camni la aku pagi tadi.. lansung xboleh nak berdiri..
jalan sikit aku da stop.. eisk nak nangis pn ye gak.. aku pun gedik2 la ngadu.. tapi nak ngadu kat
sape.. ngadu kat korg boley..?? sekarang nih aku rase cam nak ade maid la.. bile aku lapar
boleh sediakan makanan untuk aku, mandikan aku.. ops haha.. nampak sgt pemalas kan.. sbbnye aku
sgt2 lapar sekarang.. tapi nak jalan aku xlarat.. buat entry xpe sbb aku boleh buat
sambil baring... hehehe..

ade sape2 boleh tolong aku x..??

ajar aku berdiri
sbbnye aku berdiri sekarang cam tiang senget.. eh bukan senget tapi da condong..
perut aku sakit sgt la.. eish3 cian la kat aku...

belanje aku makan
haaa yg nih amat2 diperlukan.. hantar delivery ok... aku xlarat nk keluar..
boleh x camtuh..??

tolong aku mandi
eish xpe2 yg nih aku boleh buat sendiri... >__<


haaa korg boleh tolong x..?? kerjasama dari korg semua amat aku hargai..
ceewahh... cian korg sbb kene bace entry merepek aku arinih.. syg korg.. muah muah..
erkk xrase aku cam buang tebiat ke arinih..?? korg xrase tapi aku rase..!!
terok da kot sakit aku nih.. T__T



Thanks for reading =)

4 comments:

Manja (let it be my sweet name) said...

tolong tgk jer boleh x? hehe

Nabila Shamsudin said...

xboleh...
tlg masak boleh..?? hehe

Cik Ezy said...

meh3 nk tlg..
tlg mkn je..
haha

Nabila Shamsudin said...

waaa ezy..
nabila pn xmkn lg tau... hehe