Nuffnang Ads

March 30, 2011

eish gedik...!!

aduh xpayah intro2 la ye... telinge aku tengah sakit nih..
dari tadi duk dengar sorg nih merengek2.. serius rase nk termuntah.. menyampah gile2...
bukan aku nk kutok tapi kalau da bercakap macam nk semua org dengar. x ke annoying giler2 tuh..
perlu ke nk pakse telinge comel aku nih dengar semua tuh..?? sekaligus kau da buat aku
tambah dose sebab meluat dgn semua nih.. tambah dose sebab fikir bukan2 kau
gatal.. patot la ade yg xtahan.. kalau la aku jadik kawan kau, erk rasenye da lame aku bla..

camnih la muke aku tengah bengang tadi.. comel kan aku.. erk nak muntah la tu..T_T
eish nyampah la.. kau sorg je ke ade bf..?? kau sorg je ke yg ade
org minat..?? eiii aku pun  ade la.. eh perasan pulak.. xpayah la nk menunjuk..
da la kau curang.. xsedar ke diri tu da tunang.. eish xpaham la aku ngn org camnih.. xkisah la kau
nak ade bape ramai bf pn tapi xpayah la nk bagitau 1 taman nih.. cakap slow2 boleh..
eish tension la aku.. menggangu.. ok aku ade gak buat salah tapi rasenye aku
xkecoh pulak kat 1 negeri nih.. hahaha pliz la sedar cepat2.. sebab sekarang nih ape
pun kau cakap sikit pun aku xnk dengar.. meluat..


p/s :
sori sebab buat entry dlm keadaan
menyampah + meluat + sakit telinge = kau fikir la sendiri... hehe..
selamat malam semua...



Thanks for reading =)

7 comments:

Cik Ezy said...

cantek sgt ke beliau?
ekeke..
nk join awk ngutok die jgk..
hak3..

Nabila Shamsudin said...

aduyai kak ezy..
terase nak cabut telinge campak jaoh2...
xtahan da nk dengar...
tolong........ :)

cik riffa :) said...

not bad lah blog ni
semmpoii !

jom dtg lawat blog and follow kte pulak yaww :DD

http://theeanddead.blogspot.com/2011/03/deco-deco-beng-beng-boong.html

Nabila Shamsudin said...

thanks cik riffa..
nt nabila follow awk...:)

Dda Ly said...

hadoii laaa...mcm2..tp muke kamu bile bengang chumel laa..hahaha

y u y u Z u l a i k h a said...

huhuhu.. comel je muka tengah bengang.. hohoho


<3 terima kasih sudi singgah belog yuyu ye sayang

hugs <33

Nabila Shamsudin said...

Dda Ly : alaa kalau tu muke nabila yg betol cnfrm tgh bangga skrg ni.. hehe

kak yuyu : comel kan muke nabila tengan bengang.. hihi syg kak yuyu jugak... :)