Nuffnang Ads

March 23, 2011

cik eira shoppe giveaway..:)



eish aku nih mmg pantang la tengok lens macam2 colour nih..
tengok pulak ade giveaway.. mmg sah2 la aku excited.. aku pun xsure dari bile aku start suke ngn
lens macam2 colour nih.. tapi aku start pakai lens da lame gak la.. since aku sem 1..
eh xla lame mane kan sbb sekarang aku baru sem 4.. hehe.. aku suke tengok org pakai lens colour
pelik2 nih.. tapi jangan la pelik sgt.. seramm pulak nk tengok nanti kan.. sekarang pun aku pakai
lens colour pink.. :) xsemua org suke.. mak aku pun cakap burok.. sedih betol la.. hihihi
tapi aku suke... asal aku jumpe blog or fb yg ade jual lens, mesti aku usya2.. sbb aku mmg suke...!! >_<
eh asal aku cite pasal aku lak ni kn.. sebelom ag banyak aku merepek, jojom kite
tengok hadiah yg Cik Eira nih nak bagi...

HADIAH-HADIAH NYA IALAH :

1) kanta lekap yang anda minati dan pilih sendiri di Cik Eira Shoppe yang berharga RM50

2) kanta lekap yang anda minati dan pilih sendiri di Cik Eira Shoppe yang berharga RM30

3) topup percuma untuk sebarang talian sebanyak RM15 di Cik Eira Topup

jojom kite join ramai2... :)


Thanks for reading =)

7 comments:

Cik Ezy said...

gud luck dear..
=)

Nabila Shamsudin said...

thanks sygg... :)

madammondoq said...

salam..

good luck dear!!
salam singgah blog saya pula..

TQ

madammondoq said...

good luck dear!!
nice blog song!!!
salam singgah ke blog saya pulak ye..
TQ

Nabila Shamsudin said...

thanks.. :)

cik eira said...

thanks join :)

Nabila Shamsudin said...

wlcme... :)