Nuffnang Ads

March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



segmen ag...!! haaa aku lambat sikit la join segmen nih...
yela on9 pun sambil curik2 bukak fb.. hik3.. haaa padan muke aku teros pening mane satu aku nak
bukak tah.. bace jek segmen Abg Ben nih teros aku logout fb and straight tengok skrin,
duduk diam2, cube focus utk jawab soalan2 panas nih.. Abg Ben nih mmg suke bikin panas but i
loikeee... hehe.. nak join..?? just click banner kay... =)

jom jawab soalan2 kontroversi nih....
.
.
.
.
.
Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal
atau keperibadiannya ?
kalau cakap tak pernah, cam tipu sgt tak..?? hehe.. pernah la.. fizikal or keperibadian..?? ofcoz la keperibadian yg aku tengok.. kalau jatoh cinta sbb fizikal mmg takkan kekal lame.. tapi kalau aku jumpe yg perangai baik2, waaaa jatoh cinte teros... hahaha

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ?
Kenapa ?
tak jugak... asalkan sedap mate memandang.. bagi aku la.. lain org, lain pulak pendapat kan... mmg la setiap org nak yg kacak, cantik tapi kalau tak bahagia pun tak gune jugak.. depends la... cam aku cakap tadi, kalau perangai dah baik, mesti la semua org suke kan... heee

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
adehh mmg tak reti la nak jawab soalan cmnih... mate aku mmg la suke pandang pada fizikal tapi hati aku pandang pada perangai org tuh... so mate ngn hati mane yg kite ikot..?? hati kan...??

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' ..
Apakah anda setuju ?
berisi nih ade banyak maksud la pulak.. pregnant ke..?? kalau pregnant, yup dulu mmg aku setuju
tapi sekarang 50-50.. nape..?? zaman sekarang bukan cam dulu dah.. berisi tak menjamin
yg diorg bahagia.. tapi kalau yg berisi = berat bertambah or agk2 gemok sikit tuh, maybe la.. sbb makan
pun dah terjage kan.. hehe

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ?
Jelaskan pilihan jawapan anda ..
setuju.. tapi cam biase jawapan aku tak semua yg camtu.. Abg Ben pernah cakap, kalau cakap
pasal pendapat, jgn bagi jawapan atas pagar.. haaa so aku cakap aku setuju la..
boleh eh camtu..??

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ...
Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
alamak... idaman...?? yg hensem, kaye, yg nak tengok aku jek.. haha.. gurau jek.. ok mesti la nk
yg baik, setia, hormat org tue and yg boleh aku caye.. nape..?? perangai baik camtu
sape tak nak kan..?? heee....
Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
haha cam soalan perangkap pun ye gak ni... ok2 aku jawab.. puas ati sgt da... :)

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
manusie susah nak puas ati kan.. skg nk camtu, nanti dah dapat, mesti nak cam lain pulak... tapi syukur la ngn pe yg kite ade.. ecech cam baik jek jawapan camni kan... hihihi

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
yup perlu.. bagi aku, tak salah kalau kite jage badan utk pasangan.. lelaki ke perempuan dua dua perlu..
buat yg terbaik selagi boleh tak salah kan.. takde la istilah nanti nak meraung pasangan
carik lain sbb badan kite kan..

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya
benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
tah la sbb tak penah try.. pengalaman sendiri lagi lah tak sbb badan aku nih sekeping jek.. huuuu..
ade gak kot yg berkesan.. pandai2 la carik.. even mahal pun asalkan
berbaloi.. kan3..?? :)

banyak pulak soalan Abg Ben kali nih.. penat tau fikir ayt..
kene belanje makan nih.. hehe.. jawapan ikhlas dari hati.. ceewah.. haha



Thanks for reading =)

2 comments:

Syazwani Jalal said...

poli s.alam kan?

pnah nmpk x? heheheh

follow la..

Nabila Shamsudin said...

aah poly s.alam...
hee kanl eh..?? :)