Nuffnang Ads

December 27, 2010

l-city...=)

chakkkk...!!! =)
aku pergi i-city..!!! mesti ade yg cakap aku ni jakun la ape la kn...
baik ngaku cepat.. haha.. aku dah pernah gi la... tapi dulu gi xbest sgt bb malu2... malu???
pandai nabila ni malu rupenye ek... hehehe... aku ni pemalu tau..
baik korang caye..!!! aku tembak kang... hahaha..

aku ni asyik gelak je kn.. macam xde problem lansung.. hakikatnye berlambak kot problem aku..
kalau kumpul2 ley jadik seguni da. =) tapi malas dah nk fikir.. tu pn ade yg cakap aku
xmalu tulis problem hari2 kt fb.. hello..!! dari aku cakap benda xelok kire ok la tuh aku nk
cakap pasal problem jek.. aku xsibok hal ko, jgn sibok hal aku.. marah?? memang aku marah
sbb selame ni xsemua benda yg ko buat tuh betol.. tapi aku diamkan jek..
sbb??? aku xnk masok campor pasal hidop ko.. so, jgn masok campor hidop aku gk.. aku bukan
buat benda xelok pn... at least, ok dari pe yg ko penah buat...
ade phm??

opsss...!!!
TERemo lak aku... hehe.. da lari dari topik asal lak kn.. nk share pe yg aku da buat minggu lepas...
aku ngn mber aku merangkap housemate aku n budak kelas aku (pening xkorang bace??)
gi mbuang mase kt i-city tuh.. sebenarnye xterfikir pn nk gi situ tapi member aku ni, era namenye,
baru jek beli dslr... so kononnye nk gi try la ni.. ngn perot lapar bagai gi amek 2 org ag
pengikut setia kami.. haha.. suke2 aku  jek cakap diorg pengikut kn.. xpasai2 kene pelangkung sat gi..
hehehe.. =)

aku bajet xramai org sbb dulu aku gi pn keadaan cm agk sunyi la... tapi kali ni fuhhh ramai kot...
tapi kami xkisah.. akan ku redah lautan manusia itew.. hik3..
da la aku xde idea nk cakap pe sebenarnye... aku share2 pic jela k..
nk tgok, tgok la.. xnk sila kuar dari sini k...=)


yg baju pink tuh la era, aku n naza.....=)


ngn aksi masing2.....


bye... ni jek... pic2 pokok semua xde.. =)

 

Thanks for reading =)

2 comments:

EB said...

Comel je.. senyum tutup mulut baru terasa ayu kn.. hehehe...

Nabila Shamsudin said...

haha... masalahnye xayu tu la...